Saat gece 4:28.
Jack, uzun zamandır hiç bu kadar rahatsız hissetmemişti. İçinde fırtınalar kopuyordu ama ağzını açıp da birine bir şey söyleyecek mecali de yoktu.Gecenin tam ortasında, dertlerin en ağırındaydı şimdi.
Bütün bir gece odasında dönmüş durmuş, 4 bardak kahve bitirmiş,14 şiir yazmış,1 vazo 2 bardak kırmıştı.
Bu gece son birkaç günün en karanlık gecesi dedi aklından.Duramıyordu yerinde. Durur mu, Jack Grazer bu. İlla bir şeyler yapacak.Gecenin bir yarısı dahi olsa.
Yapmalıydı, çünkü artık bir şeyler değişsin istiyordu. O da bilsin istiyordu. Her ne kadar karşılık alamayacağını bilse de istiyordu işte.
Ve elbette mesaj attı, çünkü bir bardak daha kırarsa annesi onu iyi bir süpürgeden geçirecekti...
Beyni hayır dese dahi gönlü hep ondaydı işte.
LovingThatJazZ:Biliyorsun, seni gerçekten seviyorum.
LovingThatJazZ:Şu an ciddi yazıyorum, o yüzden dikkatle dinle çünkü ikinci kez yazmam.
LovingThatJazZ:Seni mutlu görmeyi seviyorum tamam mı?
LovingThatJazZ:Pek çok kişi gibi belki, sana aşık olan pek çok kişi gibi.
LovingThatJazZ:Onlar da tıpkı benim gibi, sen mutlu oldukça seviniyorlar belki.
LovingThatJazZ:Sen üzüldükçe, sevilince, sevince duygularını paylaşıyorlar.
LovingThatJazZ:Bana inanmamakta haklısın belki.
LovingThatJazZ:Nasıl olsa bu alacağın ne ilk ne de son aşk sözleri.
LovingThatJazZ:Bana inanmamakta da haklısın, ben olsam ben de inanmazdım.
LovingThatJazZ:Demek istediğim, ben 18,3 milyonda bir olmaktan gurur duyuyorum.
LovingThatJazZ:Seni seven 18,3 milyonda bir olmaktan.
LovingThatJazZ:Beni inkar edebilirsin, ben senin mutluluğunla mutlu olmasını bilirim.
LovingThatJazZ:Her ne kadar içimde kırık biri olarak kalsam da.
LovingThatJazZ:Beni sevemeyeceğin bir bedenin içinde olsam da.
LovingThatJazZ:Senin mutluluğun benim mutluluğum.
LovingThatJazZ:Senin gözünde her zaman basit bir hayran olarak kalırım belki, sen bende ne görmek istiyorsan onu görürsün.
LovingThatJazZ:Ben ise sende ne görmek istiyorsam onu.
//Görüldü//05:04
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jazz the way you are «Fack»
Conto«Müziğe ayak uydurmak zorunda değiliz.Sen kollarımda olduğun sürece hiçbir şeyin önemi yok.» __________ _____ __