«Son günlerde çok garip davranıyor, Jaeden.Sormak istiyorum ama kelimeler ağzımdan bir türlü dökülmüyor.O çok sessiz ve bu beni çıldırtıyor.»
«Neden direkt sormuyorsun?»
«Nasıl yani?... Direkt?»
«Konuya gir,aklında ne varsa söyle.»
«Ona "Senin derdin ne serseri?Şaka mısın yoksa şeker mi?" mi diyeyim?»
«Böyle bir şey demeni beklemiyordum.Hayır, sakın böyle bir şey söyleme Jack.Sana sen olma diyorum,anladın mı?»
«Ben konuşamam Jaeden.Sanki aramızda görünmez bir duvar var.Ve onu kaybetmekten çok korkuyorum.»
«Kimse kimseyi kaybetmiyor.Ben soracağım.»
«... Sen mi?»
«Evet. En yakın arkadaşımı üzmeye devam edemez.Buna hakkı yok.»
«Teşekkür ederim Jae,adamın dibisin biliyor musun?»
«Elbette öyleyim.»
_______________________
___________
___
_Jaeden gömleğinin yakalarını düzeltip siyah saçlı gence doğru yürüdü.Çok kısa zamanda nasıl uzamıştı aklı almıyordu. Her geçen gün yetişkin olmaya bir adım daha yaklaşıyor gibiydi.
«Selam Finn.Nasılsın? »dedi samimi bir sesle.
«Selam...İyiyim,senden?»diye karşılık verdi Finn.İyiyim dese de iyi olmadığı belli oluyordu sanki.Gözaltları kararmıştı ve dik duran omuzları düşmüştü.Ayaklarının ucuyla kumu eşeliyordu bıkkınca.
«İyi değilim.Sen de değilsin. Neden bu konu hakkında konuşmuyoruz?»
«Şeyy...Tam olarak ne söylemek istiyorsun?»
«Sen benim için çok değerli bir arkadaşsın Finn.Ve seni üzgün görmek istemem.Aynı şekilde Jack de benim çok yakın arkadaşım ve onu da üzgün görmekten bıktım artık.»
«...»
«Neler oluyor bilmiyorum ama Jack seni seviyor.Hep sevdi.Senin de onu sevdiğini biliyorum.Neler oluyor bilmiyorum ama bu soğuk tavırlarına artık bir son vermelisin.İkinizi de üzgün görmek istemiyorum.»
«Endişeni anlıyorum Jaeden.Benim yetersiz kaldığım zamanlarda Jack'e destek oluyorsun.Bunun için sana ne kadar teşekkür etsem azdır.»
«Öyleyse sorun ne?»
«Jack'e söyleme.Ona söylemek için doğru zamanı bekliyorum.Onu korkutmak istemiyorum ama aslında ben...Korkuyorum.Daha bir hafta önce birkaç sokak ötede bir cinayet yaşandı.Kimi öldürmüşler dersin?»
«... Kimi?»
«Eşcinsel bir çifti.Hem de daha yirmili yaşlarında.»
«...»
«Kendim için korkmuyorum.Onun için korkuyorum.Jack çok saf, önüne çıkan herkese güvenir.»
«Bu durumda ona destek olmalısın.Onu senden uzaklaştırman bir çözüm değil.Sorunun bir parçası haline gelirsin, neden dersen Jack seni sen onu sevmesen de seviyor.»
«Benden biraz daha uzak olursa güvende olur sandım.»
«Güvende değil. Aksine şu an belli etmese de senin ondan vaz geçtiğini düşünüyor.Savunmasız, eski seni özlediği için kendini düşünmüyor bile.»
«Bazen çok aptal oluyorum... Hatta genellikle.Amacım onu üzmek değildi ama benden uzak kalmasının tek yolunun bu olduğunu düşündüm.Tehlikede olmazdı böylelikle.»
Jaeden hafifçe gülerek Finn'in omuzunda vurdu.
«Hepimiz arada sırada hata yaparız... Sen genellikle yaparsın.»
«Füze atsaydın?»
________________
_____
_Gelecek bölüm final olacak, hazır olun turşularım.✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jazz the way you are «Fack»
Short Story«Müziğe ayak uydurmak zorunda değiliz.Sen kollarımda olduğun sürece hiçbir şeyin önemi yok.» __________ _____ __