6.

1.4K 80 9
                                    

Jimin's pov:
Vstal jsem o nějakou dobu později. Podle budíku na nočním stolku jsem zjistil, že jsou dvě odpoledne. Takže jsem nespal tak dlouho.

Vedle mě na levé straně spal Jin a na druhé Namjoon. Oba mě objímali kolem pasu a mně se to nějakým záhadným způsobem líbilo. Vyndal jsem si z pusy dudlík a snažil se vymanit z jejich sevření.

Po hodně dlouhé době se mi to podařilo, ale bylo to jen tak tak. Málem jsem to pustil. Rychle jsem si došel na toaletu a chtěl se vrátit, ale oba se přitulili sami k sobě.

Musel jsem se usmát. Potichu jsem odešel z pokoje i s mou dekou a dudlíkem, kdyby náhodou.

Došel jsem do obývacího pokoje a zapnul televizi. Jako náhodou jsem to přepnul na Tlapkovou Patrolu, kterou jsem miloval. Začal jsem vnímat pejsky a dal si do úst dudlík a přikryl se dekou.

Začal jsem se hihňat nad tou pohádkou a nechal se v mysli vtáhnout do věku tříletého dítěte.

Namjoon's pov:
Probral jsem se v objetí s Jinem. Usmál jsem se a dal mu pusu na tvář, když jsem si uvědomil, že jsme neusínali sami. Začal jsem panikařit, ale když jsem se zvedl z postele a zkusil obývací pokoj, uslyšel jsem naštěstí pochechtávání, tak jsem se uklidnil. Usmál jsem se nad tím pohledem.

Jimin seděl na zemi u televize a koukal na nějaký dětský pořad. Zkontroloval jsem čas. Půl třetí odpoledne.

Vydal jsem se za ním a pohladil ho po vlasech.

"Zlatíčko se nám probudilo dříve? Na kolik let se cítíš, hm?" Promluvil jsem na něj jemným hlasem. Ukázal mi tři prsty. Znovu z něj vyšel nějaký smích.

"Máš hlad?" Zeptal jsem se ho.

"Jup." Odpověděl prostě, ale pořád se věnoval televizi.

"Podívám se, co tu Jin má." Řekl jsem si spíš pro sebe. Rozešel jsem se do kuchyně a objevil v lednici banán, jogurt a oříšky.

Banán jsem oloupal a na prkýnku, které viselo kousek od nožů, ho nakrájel. Našel jsem nějakou menší misku a banán do něj dal. Přimýchal jsem jogurt, trochu osladil medem a na vrch dal oříšky. Ještě jsem našel lžičku a vydal se s tím do obýváku.

"Chceš nakrmit, broučku?" Podíval se na mě a přikývl. Nejspíš je hodně stydlivý i ve věku dítěte.

Posadil jsem se k němu a on si vyndal dudlík, který položil někam vedle sebe na koberec. Ihned jsem si uložil poznámku, že mu ho po jídle musím umýt.

Nabral jsem na lžičku ovoce i s jogurtem a udělal letadélko. Začal se hihňat a otevřel pusu.

"A udělej á," zasmál jsem se u posledního sousta. Všechno snědl a já odnesl již prázdnou misku do umyvadla. S sebou jsem měl i dudlík, který jsem pod tekoucí vodou umyl a donesl ho zpátky.

"Není pro tebe zdravé sedět takhle blízko televize. Pojď, půjdeme na gauč." Vzal jsem ho do náruče a posadil ho k sobě na klín. Pořád měl pohled upřený na televizi.

Najednou jsem uslyšel kroky.

"Co tu vyvádíte?" Ozval se rozespalý hlas Jina a Jimin se ze mě ihned zvedl a chtěl běžet k Jinovi, ale nějak to nevychytal a zakopl o deku, která se mu zamotala mezi nohy. Hned, jak spadl na břicho, začal brečet.

"Ššš, jsi v pořádku. Nic se ti nestalo." Sedl si Jin na bobek k němu a začal ho konejšivě hladit.

"Velcí kluci nepláčou," řekl a vzal si ho k sobě, aby ho uklidnil. Při tom pohybu se mu však trochu vyhrnulo tričko a odhalilo pár modřin. Nekolik dní starých.

"Zeptáme se ho na to později, nebo nám to řekne sám." Podíval se na mě Jin a pořád měl u sebe Jimina.

"Jsem doma, hyung!" Z předsíně se k nám dostal čísi hlas.

"Sakra! Nečekal jsem, že přijede takhle brzy!" Sykl Jin a podal mi Jimina, který se ke mně přitulil. Nejspíš nás, nebo spíš mého přítele, čeká hodně vysvětlování.
_______________________________________
Heh, Taehyung se vrátil z výletu!
Btw na tlapkovou patrolu koukám i já. :D

Cute boy [NamJinMin] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat