Jimin's pov:
Probudil jsem se v sedm ráno, v pondělí. Měl jsem být za hodinu ve škole, ale to mi nevadilo. Jin s Namjoonem už byli v práci.
Zbytek soboty a neděle jsme strávili koukáním na různé pohádky a ležením. Dokonce mi Taehyung pomohl s úkolem, který jsme měli na dnešek na matematiku. Ne, že bych matematiku neuměl, ale jeden den jsem tam nebyl.
Vstal jsem z postele a svlékl ze sebe pyžamo, které jsem měl na sobě, abych se mohl převléknout do dospěláckého oblečení. Nebyl jsem maličký, ale ani dostatečně velký, abych se mohl soustředit na učivo druhého ročníku střední školy.
Nakonec jsem si vybral oblečení úměrné počasí venku. Nebylo teplo ani zima. Ještě jsem v koupelně spáchal ranní hygienu a sešel dolů po schodech. Tam už snídal Taehyung a u nohou měl položený batoh do školy.
"Dobré ráno," promluvil jsem svým jemným hlasem. Podíval se na mě od telefonu a usmál se.
"I tobě. Dáš si čaj nebo kakao? Nechci ti zase úplně dávat kávu, když vím, jak jsi pak hyperaktivní a nechci v tobě podporovat tvé malé já, když vím, že si většinou neuvědomuješ, co děláš." Jemně se zasmál a já odpověděl, že chci kakao. Ještě jsem dostal k snídani muffin, ale ten jsem odmítl, protože v něm bylo moc cukru a stejně bych byl hyperaktivní.
Nakonec jsem dostal chléb s máslem a šunkou. Všechno jsem snědl a vypil. Ještě jsem si rychle došel pro tašku do školy, než jsme společně s Taehyngem vyrazili do školy.
Vešel jsem do třídy společně s ním, když se na mě podívali všichni moji spolužáci. Nejspíš jsme tam nebyli dřív, jak jsem plánoval. Sklopil jsem pohled a šel se posadit na své místo. Jako první hodinu jsme měli literaturu, která mi nedělala žádný problém. Tedy kromě pana učitele Minseoka. Pořád se na mě díval tak.. perverzně, až mi to bylo nepříjemné.
Připravil jsem si na hodinu. Po chvilce zazvonilo, takže jsem neměl čas ani si přečíst další kousek knihy, kterou jsem měl rozečtenou.
Pan učitel přišel do třídy a ihned začal zapisovat docházku.
"Park Jimin se uráčil přijít do školy?" Pověděl přísně, ale já jen přikývl.
"Copak nevíte, že jsme v pátek psali test? Proto jste nepřišel?"
"Tak to není, pane. Nebylo to schválně."
"Tak proč jste nepřišel?" Proč se mě na to ptá? Nechci odpovídat.
"Z rodinných důvodů." Řekl jsem.
"Umřela mu máma a jeho otec bude hnít ve vězení." Zasmál se ten blbeček Felix a já uslyšel šeptání ostatních spolužáků. Do očí se mi nahrnuly slzy.
"To není důvod nepřijít na mou hodinu, pane Parku. Zůstanete po škole a napíšete si ten test se mnou." Odpověděl učitel a začal se věnovat látce. Sklonil jsem pohled na svůj sešit a nažil se nerozbrečet.
Ucítil jsem dotyk na rameni a já se otočil na Taehyunga.
"Nic si z něj nedělej, je to blbec." Zašeptal a já přikývl. I když nevím, koho myslel. Jestli pana učitele a nebo Felixe.
O přestávce jsem pořád seděl na svém místě.
"Jdu do kantýny, chceš něco?" Zeptal se mě Taehyung a já zavrtěl hlavou v nesouhlas. Už takhle u nich bydlím, i když si to Jin přál, ale nechci, aby za mě utrácel peníze.
"Dobře." Usmál se na mě tím svým obdélníkovým úsměvem a já mu ho jemně oplatil.
Připravil jsem si na další hodinu a jen seděl. Nevěděl jsem co dělat.
Najednou u mé lavice stál Felix.
"Tak co? Jak se ti žije bez rodičů?" Zasmál se. Zavrtěl jsem hlavou a protočil očima.
"Vůbec tohle už nedělej, náš milý Jiminie. Mohlo by to s tebou skončit špatně." Chytil mě za čelist hodně silně. Neměl jsem sílu se bránit.
"Pusť ho, ty magore. To, co mu děláš, už je šikana a přece nechceš, abych si stěžoval řediteli." Řekl Jungkook, který se mě nikdy předtím nezastal. Spíš jen sledoval, co se děje.
"To by sis nedovolil. Tedy pokud nechceš, aby můj otec vyhrabal na tvého bratra špínu, která by ho poslala sedět." Mrkl na něj, ale pustil mě.
"Dovol mi, abych se zasmál. To, co jsi mu udělal minule, že jsi ho polil vodou a nebo mu dal snožku před celou třídou, viděl i pan Min Yoongi, který tu stejně za chvíli bude, protože chodí přesně pět vteřin před zvoněním. Takže být tebou, tak bych toho nechal, pokud nechceš mít průšvih." Řekl Jungkook. Felix zbledl a raději se šel posadit, ale nezapomněl dodat, že jsme spolu neskončili.
Povzdechl jsem si a raději se snažil uklidnit. Což se mi nedařilo. Pomalu ale jistě se ze mě stával maličký. A já raději utekl na záchody, než abych ukázal všem ve třídě, jaký doopravdy jsem.
______________________________________________________________________________
Jimin's outfit:
Tae's outfit:
Hlásím se s dalším dílem. :3 Snad se líbil. :))) Upřímně Felixe ze Stray Kids miluju, ale někdo tu zápornou roli dostat musel. :)) Ale to mě neomlouvá, já vím. :D Dneska snad ještě přibude další díl, uvidím jak se mi bude chtít psát. :D
ČTEŠ
Cute boy [NamJinMin] CZ
FanfictionŽivot Namjoona, Jina a jejich maličkého Jimina. Jimin měl těžký život, než ho osud zavedl k Jinovi a Namjoonovi.