Jin's pov:
Uběhlo pár dní od toho incidentu a nastal víkend. Namjoon se rozhodl nás všechny vzít do Busanu, do jejich vily. Byl jsem za to rád. Slíbil, že nebude brát pracovní hovory a bude se věnovat nám. Mně, Jiminovi a klukům. Taehyungovi a Jungkookovi.Stál jsem v kuchyni a připravoval něco k obědu, zatímco si ostatní vybalovali věci na víkend. Uslyšel jsem za sebou jemné našlapování jednoho páru nohou tlumeného ponožkami. Podle zvuku a stylu chůze jsem poznal Jimina.
"Baf!" Snažil se mě vylekat.
"Lek!" Chytil jsem ho v podpaží a vyzvedl na linku, aby na mě mohl koukat. Jeho ústa opustil roztomilý smích, který má, když je maličký. Všiml jsem si, že měl na sobě modré tepláky s dinosaurem na nohavici a bílé tričko s autíčkem.
"Je tu Jimin?" Přiběhl udýchaný Namjoon a když viděl Jimina na lince, ihned k němu přišel.
"Nesmíš mi takhle utíkat, zlatíčko." Pokáral ho jemně a začal ho lechtat.
Jimin se smál a my s ním.
"Za chvíli bude oběd, tak zavolej i ty dva." Usmál jsem se. Jen přikývl a i s Jiminem v náručí odešel. Připravil jsem všechno na stůl, Jiminovi jsem ještě všechno nakrájel a připravil si lžíci.
Následně jsme se všichni sešli u stolu. Kluci vypadali poněkud zničeně.
"Co se s vámi stalo?" Položil jsem otázku, zatímco jsem krmil Jimina.
"Hyung mě lechtal," nafoukl Kook tváře a podíval se na Taehyunga.
"Začal jsi si a i když jsi hora svalů, tak nemáš žádnou sílu." Začali se popichovat a škádlit.
"Dost, buďte alespoň u jídla v klidu." Zvýšil hlas Namjoon a Jimin se na něj vystrašeně podíval. Jeho spodní ret se začal třást a já věděl, že nemá daleko k slzám.
"Neplakej, zlatíčko. Shh, omlouvám se." Ihned ho začal utěšovat.
"Tata," řekl roztomilým hlasem. Ukázal na mě oběma rukama a já si ho vzal k sobě.
"Otevři pusu a ham!" Lžičkou jsem Jimina krmil, dokud nesnědl svou misku.
Potom jsem mu vlhčenými ubrousky utřel pusu a pustil ho, aby si šel hrát.
"M-můžu si jít vybalvovat?"
"Samozřejmě, utíkej." Poplácal jsem ho jemně po zadku a zároveň i zjistil, že měl plenu kdyby náhodou.
My ostatní jsme dojedli a rozhodli se, že se půjdeme projít.
Došel jsem do obývacího pokoje, kde by si měl Jiminie vybarvovat, ale našel jsem ho s pastelkou v ruce na bříšku, jak spokojeně spinká.
"Awww," ozvalo se vedle mého ucha a já měl co dělat, abych nevykřikl.
Otočil jsem se na Joona a prstem mu ukázal, aby ho vzal do postele. Jemně vzal spící osobu do náruče a odnesl ho do našeho pokoje. Zabalil ho do peřin a ještě mu dal do ruky plyšáka, kterého jsme s sebou vzali.
"Tak se zatím koukneme na film." Navrhl jsem klukům a všichni souhlasili.
Pustili jsme si Jokera. Nikdy jsem ten film neviděl, proto jsem byl zvědavý, o co v tom filmu půjde.
Když film skončil, šel jsem zkontrolovat Jimina. V posteli nebyl. Ale uklidnil jsem se, když jsem slyšel sprchu.
Po chvilce vylezl převlečený v kalhotách a bílém tričku. A vypadal sexy. Nevím, co mě to v tu chvíli napadlo. Mám Namjoona. Ale nemohl jsem si pomoct a bezostyšně na něj zíral.
"Ehm, slyšel jsem vás, jak jste říkali, že půjdeme na procházku, ale pak jsem nějak usnul." Zasmál se.
"Jo, to máš pravdu. Tak pojď." Vzal jsem ho za ruku. I když nebyl maličký, něco mě nutilo k tomuto činu.
Jen doufám, že toho později nebudu litovat.
_____________________________________
Hlásím se s novým dílem. :3 Snad se vám líbil. :)))Btw stan Ateez, Eric Nam & Astro
ČTEŠ
Cute boy [NamJinMin] CZ
FanfictionŽivot Namjoona, Jina a jejich maličkého Jimina. Jimin měl těžký život, než ho osud zavedl k Jinovi a Namjoonovi.