Jin's pov:
"Sakra, tohle jsem podělal! Kde může být? Za chvíli bude bouřka a bude pršet! Co když ho někdo unesl? Nepřežil bych to!" Panikařil jsem. Opravdu jo. Udělal jsem chybu.
"V klidu, vyřeší se to. No tak." Snažil se mě uklidnit Taehyung. Sešli jsme se tu všichni. I Joonovi a Kookovi rodiče. Sice Jimina neznali, ale oni byli moc milí lidé, kteří mě brali jako sobě rovného, a když jsem jim všem vysvětlil o co jde, tak chtěli pomoct. Jackson povolal i pár svých lidí. I Marka, který věděl, jak Jimin vypadá.
"Tohle jsem podělal. Sakra." Sykl jsem a zatahal se za vlasy.
"Ty se teď uklidníš. Zkusíme vymyslet místa, která má rád a půjdeme se tam podívat. Všichni mají jistě nabitý telefon, abychom si dali vědět, jestli ho někdo našel nebo viděl. Samozřejmě se budeme ptát lidí na ulici." Řekl Joon, zatímco mě objímal. Opravdu jsem se snažil se uklidnit. Zhluboka jsem se nadechl.
Vzal jsem tužku a papír a začal psát místa, o kterých jsem stoprocentně věděl, že by tam mohl být.
"Staré hřiště, kde přespával, než šel k nám. Jeho starý dům, o čemž pochybuju, ale nikdy nevíme. Škola? Zkusit to můžeme. Napadá vás ještě něco?" Mluvil jsem se slzami v očích a zalykal se.
"Hřbitov?" Navrhl Kook.
"Co by dělal na hřbitově?" Zamračil jsem se.
"Jsou to dva týdny od pohřbu jeho matky a za tu dobu tam nebyl. Nejspíš cítí vinu, že za ní dlouho nebyl." Řekl Jackson a já přikývl.
"Dobře. Máma s tátou si vezmou školu, já s Jinem půjdeme na hřbitov, Tae s Kookem půjdou na staré hřiště, Jackson a Mark půjdou k jeho starému domu a vy ostatní budete na ulici před domem, kdyby se náhodou vrátil a ptejte se kolemjdoucích." Poručil Joon a společně se mnou se zvedl. Nasedli jsme do jeho auta a vyjeli ke hřbitovu, kde se nacházel hrob Jiminovo matky.
Měl jsem strach, jestli si něco neudělal.
"Bude v pořádku, neboj se." Pohladil mě Namjoon po stehně. Jen jsem popotáhl.
"Pokazil jsem to. Je to moje chyba." Litoval jsem toho. Ale ani jsem nečekal, že na mě Jimin tak vyjede.
"Není to tvoje chyba." Zašeptal a zaparkoval u hřbitova. Rozsvítili jsme si baterky na našich telefonech a procházeli jsme kolem hrobů.
Nečekal jsem, že u hrobu Jiminovo matky, uvidíme malé tělíčko našeho Jimina jen v teplácích, tričku a s pár lahvemi alkoholu, který už však v lahvích nebyl.
"Sakra." Řekl jsem a rychle se k němu sehl. Byl studený. Rychle jsem přes něj dal svou bundu, kterou jsem měl na sobě. Když jsme byli na cestě sem, tak začalo silně pršet a já se o něj bál čím dál víc. Teď byl úplně promočený a studený. Naštěstí se zdálo, že dýchal.
"Rychle ho vezmi do auta," křikl Joon přes sílící déšť. Vzal jsem Jimina do náruče a přesunul ho na zadní sedačky auta. Namjoon pustil klimatizaci naplno. Byl jsem mu vděčný.
"Vezmeme ho do nemocnice." Řekl jsem. Joon přikývl a ihned vyjel tím směrem. Ještě obvolal všechny, že jsme ho našli a že jedeme do nemocnice pro jistotu.
Když jsme přijeli, rychle jsem se s Jiminem a Joonem v závěsu přesunul k recepci a tím, že jsem byl vystresovaný, jsem křičel na sestřičku, že chci ihned nějakého doktora, který se podívá na Jimina. Naštěstí byla v klidu a nekřičela na mě zpátky a někoho sehnala.
O pár chvil později jsme byli s Jiminem na cestě domů, kde nás už všichni čekali. Jimin byl převlečen do suchého oblečení a položen do postele i s dudlíkem a plyšákem.
"Slibuju, že už to nikomu neřeknu bez tvého svolení," zašeptal jsem. Políbil jsem ho na čelo a lehl si k němu. I s Jiminem v náručí jsem usnul klidným spánkem.
_______________________________________________________________________________
Včera jsem měla harty pard, vypila jsem dvě frisca a byla jsem zralá na spaní. Ale byla sranda. :3 Nejlepší je hrát ve čtyřech lidech člověče nezlob se a vyhodit kamarádovu poslední figurku těsně před domečkem. :D Chudák.. Bylo mi ho líto, ale musela jsem. Já jinou figurku nasazenou neměla.
No a kdy bude další díl? Sama nevím. :D Ale chtěla bych vám strašně moc poděkovat za podporu. Hlavně lidem, kteří komentujete a hvězdičkujete. Strašně moc si toho vážím.
Takže: děkuji patří juliett294 Barbarossa11
Také: Lawliet_M emillymiska19 valcasem BabyForYoongiWonho (ten oneshot bude brzy, neboj se)
dále: KATERISKA_58 JiMoonchilds cerbema the_tea3 Jungkooie97 Miaminji a hlavně mému Namjesusu:
děkuji moc!!!!
Pokud vám přišel follow ode mě, ale nejste tu označeni, omlouvám se, ale asi jsem na vás zapomněla. :(
ČTEŠ
Cute boy [NamJinMin] CZ
FanfictionŽivot Namjoona, Jina a jejich maličkého Jimina. Jimin měl těžký život, než ho osud zavedl k Jinovi a Namjoonovi.