Bisiklet - Kod: 4

183 113 100
                                    

BİSİKLET - KOD: 4

Arkama yaslanıp ensemi kaşıdım. Berta'nın bahsettiği plan fazlasıyla karmaşıktı. Bilim merkezinin krokisini elindeki tahta çubukla işaret etti. 

" Eğer kod, hâlâ bu binaydaysa üçüncü katında saklanıyor olabilir. "

" Orada olmama ihtimali var yani. " dedi, Ilgın.

Kürşat, kollarını önünde bağlayıp başını salladı. " Adam evinde de saklıyor olabilir. "

" Yüz elli oda var. " diye, devam etti Berta. " İkisi Paul'a ait. "

" Ah! " dedi, Ayata. " Yüz elli odaya kadar düşürdüğünüz için teşekkür ederiz. "

Berta, Ayata'ya kısa bir bakış atıp Marvin'in fotoğrafını işaret etti.

" Onu tanıyorsunuz zaten. Kendisi Paul'un kızı. "

Gruptan mırıltılar yükseltiğinde devam etti konuşmaya.

" Robotlar üzerine çalışıyor ve babasıyla pek arası yok. "

Yüzümü buruşturdum. " Totoko'dan anladık onu. " dedim.

" İçinizden birisinin onunla sıkı bir arkadaşlık kurması lazım. İşimize yarayabilir. "

" Benim tarzım değil. " dedi, Ayata. " Daha seksi kızlardan hoşlanıyorum. "

" Bakış açına senin. " diye, çıkıştı Alçin. " İlla o anlamda mı olacak? Pekâlâ kızlarla da dost olabilir. "

Ayata, omzunu silkerken Ilgın da onu oynaylayarak başını salladı.

" Bence dostluktan öte bir şeyler daha çok işimize yarar. Aklının çok başında olmaması lazım. " dedi, Gürbüz.

" Bu hiç etik değil. " dedim.

Kürşat, sandalyeye ters oturup masanın üzerindeki sigaradan yaktı.

" Gürbüz haklı. " dedi, " Aklı başında Marvin çok işimize yaramaz. Her ne kadar babasıyla anlaşamasa da sonuç olarak babası. "

" İlla Marvin'den yürümek zorunda değiliz. " dedi, Ilgın Kürşat'ın bıraktığı pakete uzanarak.

Berta, başını sallayıp başka bir fotoğrafa dokundu.

" Bu, Lara. Paul'un kişisel asistanı. Eminim çok şey biliyordur. "

Ayata, kollarını masaya yaslayıp öne doğru eğildi. " O bende. "

Berta, gülümseyerek Ayata'ya baktı. " Kendisi biraz ketumdur ama. "

" Merak etme, hallederim. " dedi, göz kırparak.

Kürşat, rahatsız olmuş gibi öksürük sesi çıkardığında bakışlarımı ona çevirdim.

" Devam et, Berta. " dedi, eliyle ayaklı tahtayı işaret ederek.

Bisiklet - Kod: 7892Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin