Demir hiç bir şey olmamış gibi yürümeye devam ediyordu bir kaç dakika sonra durdum ve ona döndüm benim durduğumu anlayınca bana döndü.
"Bak Demir içeride neler olduğunu duyum ve sende biliyorsun sürekli susmak ve bir şeylerin üstünü örtmek işe yaramıyor madem bizde artık konuşalım,neler oluyor ve tepkileri ne?"
"Ne demek ne oluyor Güneş çocuk seninle görüşmek istediğini gelmiş açık açık söylüyor ha bir de babasına söyleyip işi ciddileştirecekmiş bak sen."diyip ellerini sinirle saçlarından geçirdi.
"Peki sen bana veya ailemden birine sormadan neden engelliyorsun hem de benim fikrimi bilmeden,babama söylediğinde hem benim fikrimi sorar hem de kendi görüşünü belirtir sen merak etme yani senin engellemeni gerektirecek bir şey yok ortada."
"Nasıl yani?"dedi şaşkınca"benim görüşlerimin sende bir etkisi ve önemi yok mu ?"
"Ben onu demedim sadece benimle alakalı bu denli özel konulara bu kadar müdahil olmazsın zaten kendi halledemeyeceğim kadar büyük bir tehlikede olduğum da ya da yardıma ihtiyaç duyduğumda sana söylüyorum neden abartıyorsun her durumu, ya da benimle görüşmek isteyen her erkeği?"
"Engellemem ama sen sevdiğin biri olsa zaten anlatırsın diye ben böyle davranıyorum yani biri olsa bilirdim dimi?"dedi hüzün ve çaresizlik akan ifadesiyle
"Olmayacak veya yok diye bir şey demedim hem sana anlatacağım ne malum?"
"Var mı yani öyle biri?"
"Olsa hayatımda olurdu ama her şeyden hemen haberdar olmayabilirsin "söylediklerimle bir süre ikimiz de duraksadık.Tepki verip beni her erkekten uzak tutmaya çalışması ve bunu neden yaptığını açıklamaması artık sinirlerimi bozmaya başlamıştı.Daha fazla düşünmeyip yürümeye başladım o da arkamdan geliyordu kafasını yere eğmiş düşünüyordu birazda o düşünsündü canım hep ben mi düşünecektim.
Evin önüne gelince bahçeye girip kapıya vardım ve anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Önce Demir'in girmesini bekledim ayakkabılarını çıkarıp içeri geçti, arkasından girip kapıyı kapattım.İçeriden zaten bizimkilerin sesi geliyordu.Demirle içeri girdiğimizde tüm yüzler bize döndü.babam
"Ooo hoş geldiniz gençler gelin bakalım"Nuri amca
"Nereden siz böyle sen arabanı tamire bırakacaktın en son Demir?"
"Bıraktım baba Ege'yi aradım beni alsın diye o da kızların yanındaymış beni aldı tekrar kızların yanına geçtik hem Güneş'i de almış oldum hem sohbet ettik birlikte"
"İyi yapmışsın Demir oğlum Güneş bana haber vermedi annesine söyleyip çıkmış haberim yoktu benimde"ahh hadi ama bu babamın trip sesiydi resmen ona haber vermeden bir yere gittiğimde trip atıyordu bana,hemen yanına gidip koltuğun kenarına oturdum
"Babacım annem işin olduğunu söyledi bende meşgul etmek istemedim hem zaten Asmalı'ya gittik şuradan şurası"
"Neyse tamam demedim bir şey"
"Ya Cihan kız hep haberdar ediyor zaten arada olur öyle kaçamaklar sen de bir şey demeyiver bir kerelik"
"Yok canım demedim bir şey "
Bunun üzerine hep birlikte güldük.Annem
"Neyse kızım hadi siz Demirle mutfağa geçin yemekler ocağın üstünde hazırlayıp yiyin aç durmayın gelirken de çayı alıp arka bahçeye gelin"
"Tamam annem ,hadi Demir "Demirle birlikte mutfağa geçtik yemekleri ısıtmaya başladım.Demir
"Ben ne yapayım?"diye sorduğunda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I NÂZENİN (Mahalle Aşkları1) TAMAMLANDI
General FictionHayat gözünün önünde göremediklerinden ibaret oluyor bazen.Benim geleceğim aslında geçmişimde de olan bir adam da saklıymış. Ben Güneş Aydın birlikte büyüdüğüm,her zaman hayranı olduğum adama şimdi aşığım... Aileleri dost olan ,çocukluğundan beri...