Bölüm 20

4.6K 165 6
                                    

multi:Beril&Güneş

Demir tamamen yanıma geldiğinde kendimi toparladım ama anlamıştı bir şeyler olduğunu.

"Bir şey mi oldu çıkarken iyiydin şimdi bi rengin gitmiş sanki ?"

"Ha yok ya bir şey çok oynadık bide sabahtan beri koşturuyorum hem de az yemek yedim ondandır.Yanlarına gidelim zaten birazdan bitecek düğün."

"Var sende bir şey ama hadi bakalım.Zaten yemekler dağıtılıyor onu haber vermek için gelmiştim gel hadi tüm tabağını bitireceksin ona göre."

"Tamam beyim sen yeter ki iste"ne kadar gülüp belli etmemeye çalışsam da hem heyecanlanmıştım hem de korkuyordum.Düğün alanına yaklaştık ve masamıza geçtik herkesin yanına oturup yemek yemeye başladım.Bir taraftan da nasıl açıklayacağımı düşünüyordum.Neyi mi nasıl açıklayacağım?

Bundan 3 ay önce üniversiteden bi profesörün aramasıyla telefonu açmıştım.Dersinden iyi bi notla geçtiğim hem de sevdiğim bir hocamdı,yurt dışında eğitim için okulda başvuruların yapıldığını ve benimde bölüm birincisi olarak başvurmamı söyledi.Demir ve ben o zaman tam olarak yeni yeni bir şeylere başlamıştık ve kavgalı bi süreç üzerine ilişkimiz başladığı için ona bunu söylemedim ama ailem de dahil kimseyle bu konuyu konuşmamıştım.O kadar kişi arasında kesin ben tutmam tutarsa o zaman düşünürüz deyip başvuru yaptım.Zaten sadece 2 kişi gidecekti bu ayın 27 sinde gidilip Amerikanın en iyi hastanelerinden birinde 5 ay  tamamen uygulamalı eğitim alıp geri ülkemize dönecektik.

Bu olay hem ilerideki kariyerimiz hem de daha iyi bir eğitim için çok iyi bi imkandı ama ben aileme ve sevgilime bunu söylemeden ve kendimi ifade etmeden onlarla konuşmadan başvurduğum için şimdi ne yapacağımı bilmiyordum.Tabi ki de hepsi benim iyiliğimi isterdi ve eğer başta onlarla konuşsaydım biraz üzülseler de-onlardan uzaklaşacağım için-daha sonra eğitimim için bana destek çıkarlardı.Salak olduğumu bir ez daha kanıtlayıp her şeyi b*k etmiştim.Eğer başta onlarla konuşsaydım şimdi bi sıkıntı çıkmayacaktı ama şimdi sadece 5 gün kalmıştı ve eğer gitmek istersem herkese bunu bugün açıklamak zorunda kalacaktım.Onlara açıklama yapsam da bu onları tatmin etmeyecekti çünkü düşüncelerim çok saçmaydı onların yanımda olacağını Bile bile bana çıkmaz deyip anlatmadan kafama göre başvurmuştum.Onlara anlattığımda burdan kimse ile aram tamamen düzelmeden gitmemem gerekirdi çünkü uzun bir süre orada kalacaktım ve ne olacağı belli olmazdı ama 5 gün yeterli bir süre değildi.

Babam çok kırılacaktı ve onları hiç mi tanımadığımı hata yapsam dahi yanımda duracaklarını neden anlamadığımı soracaktı.Annem böyle büyük bir şeyi sakladığım için kızacak ve benden ayrı kalacağını neden bu kadar kısa süre önce söylediğime kızacaktı.Gökdeniz destek oluyormuş gibi gözükmeye çalışsa da içten içe gittiğim için üzülecekti,ablam evliliğinin ilk zamanları yanında olmadığım için ve ona destek olmadığım için kızacaktı.Ceylin ve Kayla önce bi ton kızıp sonra küseceklerdi,Tuğsem söylemediğim için kızsa da yanımda olduğunu söyleyip destek olacaktı,diğerleri çok tepki vermese de onlara anlatmadığım için kırılıp belli etmemeye çalışacaklardı.

Demir...Sevgilim,nişanlım,evleneceğim adam,ilk aşkım.O ne yapacaktı,en çok korktuğum ve asla tahmin edemediğim.Demir kızacak mıydı?küsecek miydi?kırılır mıydı ya da ya peki hiç bir şey demez ve sadece gitmemi izlerse o zaman ne yapardım ben.5 ay ne kısa ne de çok uzun bir süreydi belki ama ben hiç ayrılmadığım ailemin yanından bana göre çok uzun bir zaman için ve çok uzak bi yere gidecektim.Düşünceler başımı ağrıtırken kendimi toparlamak için derin bi nefes aldım ve kafamı kaldırdım.Demir elini masaya koymuş  kafasını eline yaslamış ve bana bakıyordu.Anlamıştı,anlardı zaten o bir o anlardı beni o anlasındı zaten.Gülümsemeye çalıştım ama ne kadar oldu bilemiyorum.Yerinden kalktı ve yanıma geldi.Bizimkilerin masada değil sahnede olduğunu o an anladım.Yanıma oturdu.

AŞK-I NÂZENİN (Mahalle Aşkları1) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin