Teroriști si liceu
Iar liceu iar o zi de cacat deja mi-e scârbă de locul asta,unde dracu e Harry si ce tot face?
Merg lent spre clasă de economie fara pic de viață. Deschid ușa așezându-ma in ultima bancă de lângă geam.
Deja a trecut jumatate de ora si el tot nu apare incep sa cred ca ma lăsat balta.
Brusc usa este trântita de perete mult fum intrând în clasă, în sfârșit a venit.- Toata lumea mâinile sus!tipa Jake.
Normal trebuia sa par speriată pentru a nu da de bănuiala.
Tot liceul este acaparat de mafia noastră si sunt asa de happy.
Harry intră zâmbind in clasă satisfacția de pe fata lui era uriașă.Se uita la mine ranjind restul tremurau de frica.
-Haide iubito avem drum lung!spune întinzînd mana spre mine.
Zâmbesc draceste si ma ridic din bancă mergând spre el sărutăndul.
-Bye bye!zic dandule un sărut in aer.
Iesim din liceu mergand spre dubita Harry titandusi mana pe talia mea. Imediat ce am inchis usa am pornit cu o viteza mare spre sediu.Doamne cat am asteptat ziua asta,aproape 3 luni de gand se pregatesc sa faca asta,daca ma mai intorc la liceu nimeni nu va avea tupeul sa-mi comenteze.
Dupa 5 ani...
-Harry iti bati joc de mine? Nu ma pot intoarce la liceul ala! tampitul vrea sa ma duca inapoi la liceu din nu stiu ce motiv.
-Iubito sti ca fac asta pentru tine! Tot ce fac e pentru tine! spune luandu-ma de ceafa si uitandu-se in ochii mei.
-Harry au trecut 5 ani am 21 de ani sti ce fel va fi daca afla cineva?
-Iubito ti-am facut acte false si tot ce mai este nevoie!
-Tot nu inteleg de ce vrei sa ma duc! ma tot plang la el
-Fiindca te iubesc...,mi sa oprit inima,niciodata nu mi-a zis asta.
-P-poftim?! zic socata
-Katerina,stiu ca e nou ce auzi din gura mea dar te iubesc,suntem de 6 ani impreuna,si esti singura fata pe care am iubito atat de mult in toata viata mea!
Nu mi-a venit sa cred ca el imi spune asta! E prima oară când o face in 6 ani!
Îl văd emoționat si nu stiu de ce...se lasă in genunchi scoțând din buzunar o cutie neagra de catifea. Imi pun mâinile la gură cand ma gandesc ca este ceea ce cred eu.-Katerina McQueen vrei sa fi soția,iubita,amanta si mama copiilor mei?
Lacrimile mi-au acaparat obrajii nevenindu-mi sa cred ce se intampla in momentul ăsta!
Aștepta raspunsul meu care nu mai venea.-Da! Da! Da! zic sărindu-i in brațe sărutăndul.
-Te iubesc!
-Și eu te iubesc!
-Mai am o surpriză,în garaj!
Am fugit până în garaj crezând că mi.a luat o masina dar de unde era un motor negru mat! Șocul de pe fata mea era uriaș cand am vazut monstrozitatea.
-Harry! E...e super! Cum?-Jake ma ajutat!
Ma sărută lent aplicându-ma de talie apropiindu-mă de el.
-Deci,viitoare doamna Styles,băiat sau fata?
-Harry mai avem până atunci!zic râzând.
-Sau nu!zice serios.
Ma uit in ochii lui care acum erau negri de dorința. Nu stiu daca sa fug sau sa stau.
Intr o fracțiune de secundă ma luat pe sus ducându-ma in camera.
Mi.a dat hainele repede jos trantindu-ma in pat.
Si.a pus repede prezervativul punându-se pe mine distracția începând.
CITEȘTI
Love in hell
Fanfiction-Mama...dupa atatia ani sunt in fata casei mele cu Harry langa mine si cu fetita noastra Andrea. -Nu...Katerina? O doamne chiar tu esti? ma prindre intr-o imbratisare de urs si simtindui lacrimile pe gatul meu. -Sunt acasa mama!zic si o lacrima imi...