Intrarea
Eu cu Jake suntem costumația in turiști asa intrând usor in monetarie iar restul sunt pe poziții.
-Hei esti ok?întreabă in șoaptă
-Da....imi este putin rau dar e ok,imi trece.
-Codul a fost spart intrați fara grija in birou. se aude vocea lui Harry în cască.
Înaintăm repede spre birou pentru a opri comunicațiile cu ce.i de afară in asa fel încât Liam sa se poată conecta.
Terminam repede cu biroulne schimba in haine de pază speriind jumatate din mulțime pentru a ieși afară. Pornesc alarma de incendiu becul rosu apinzandu-se.-Toată lumea afara nu este un exercitiu mergeți spre ieșire imediat.tip iar ei merg grăbiți.
-Acum!spune Jake in casca iar usile se închid restul oamenilor dându-se în spate.
In acel moment Harry, Lidya, Louis si Niall au intrat în sală îndreptând pistoalele către oameni.
-GURA!tipa si o liniște îngrozitoare se lasă.
-Iubitule nu este nevoie sa tipi!strig spre Harry zâmbind. Cred ca v-ați dat seama ca este un jaf asa ca voi fi prietenoasă cu voi daca la rândul vostru nu aveti nimic de comentat! Cineva? Nu? Bine!
-Bun!spune Jake,Toată lumea să-și scrie codul de la telefon pe foaia din mana lui Niall si sa-i predea mobilul.
-Cine se ocupă de tipărirea banilor?strig iar în jur de 17 oameni ridica mâna. Perfect jos cu mine acum!
Cobor scările cu pistolul în mână făcându-i semn Lidyei sa mergem după ei.
Asta era,milioanele de euro vor fi ai noștri.-Cine e șeful aici?tipa Lidya iar un moș vine spre noi.
-Cum te numești?
-Arturo,Arturo Miella
-Atenție! Timp de 4 zile vom fi închiși aici,veti primi apa,mâncare, haine ca ale noastre si sac de dormit. Lidya dale tu sarcinile eu am altceva de facut.
Am urcat inapoi sus in biroul principal Harry vb la telefon cu Liam.
-Ok! 4 zile deci ai grija! Da...da...ok pa! Hei nu te-am auzit intrând
- Am fost silentioasa,zic zâmbind
-Stiu zâmbetul asta Katherine! Si nu e o idee bună.
-Oh haide! Puțin.
-Închide ușa!
Încui repede usa repezindu-ma la el sărutăndul apăsat fiind horny rău. Îi dau tricoul jos el deschizându-mi salopeta rupand tricoul de pe mine. Ma împinge pe canapea începând sa se frece de feminitatea mea eu gemand.
Mă dezbracă te tot el fiind deja gol își pune prezervativ-ul intrând puternic in mine eu gemandui numele. Mișcările lui de du-te vino erau din ce in ce mai rapide plăcerea invaluindu-mă si făcându-i urme pe spate cu unghiile.-Harry! gem el sarutandu-mi lobul urechii excitandu-mă si mai tare.
-Dați drumul iubito!spune gafaind.
Plăcerea pe care mi-o dădea era uluitoare, nu dupa mult timp mi.am dat drumul gemand numele lui. Harry și-a dat si el drumul imediat după mine amândoi gafaind si zâmbind ca prostii.
-Jur iubito daca o ținem asa vom aveam 6 copii nu 3,spune iar pe mine ma bufneste râsul.
-Te iubesc !
-Și eu te iubesc!
CITEȘTI
Love in hell
Fanfiction-Mama...dupa atatia ani sunt in fata casei mele cu Harry langa mine si cu fetita noastra Andrea. -Nu...Katerina? O doamne chiar tu esti? ma prindre intr-o imbratisare de urs si simtindui lacrimile pe gatul meu. -Sunt acasa mama!zic si o lacrima imi...