Viața terminată
După mica pardita de sex cu Harry ne-am pus pe lucru. Lidya lucra cu o parte din ostatici iar Niall cu cealaltă,eu ma ocupam cu supravegherea.
Ma uit m.ai atent si observ ca 2 ostatici lipsesc. Nu se poate.-OPRIȚI TOT ACUM!tip deodata totul oprindu-se.
- Ce ai?tipa Niall
-Lipsesc 2 ostatici!tip inapoi.
Imediat si.a luat pistolul fugind in fata mea iar eu dupa el,urca scările prea repede si normal ca eu rămâneam în urma din cauza sarcinii. Cand am ajuns sus Niall era încolțit de ce.i doi ostatici lipsa cu armele noastre.
-HARRY!tip deodata el apărând cu restul lângă noi.
-LĂSAȚI ARMELE!tipa Louis dar nimic.
Mă uit in ochii băiatului din fata mea ura si frica citindu-se în privirea lui. Stiam ce va urma din adins ma uitam la el cu privirea de "eu n-as face asta" dar degeaba cand degetul s.au sa lăsat greu pe tragaci o împușcătură se auzi in toata încăperea.
Toti erau derutați in cine se trăse-se. Cand ma uit in jos sânge curgea din burta mea socul fiind prea mare pentru a simti durerea.
In momentul in care Harry și-a intors privirea spre mine si a văzut ce sa intamplat ochii i s-au făcut negrii de furie impuscand tot ce prinde.
Niall ma prins repede cand era sa ma prăbușesc pe podeaua rece.
Țipete se auzeau in jurul meu dar eu abia le auzeam,dar ceva se declanșase in mine in acel moment,un urlet, un urlet rar auzit de la mine. Realizasem ca viata mea este terminată în momentul ala. Ca unul din copii este mort ca eu nu voi scapa cu viața.În momentul ala tot ce am auzit a fost "unul din copii nu va supraviețui" cu asta creierul meu si inima mea au strâns mana cuiva iar singurul urlet a fost îndeajuns încât să se facă liniște iar ce.i din jurul meu să-și pună mâinile la gură de durerea pe care o simțeam. Dar Harry era si mai terifiat decât mine,ma ridicat de jos fugind in birou încercând să mă salveze pe mine si pe copii.
Eu voiam să dorm,un somn mi ar prinde bine acum,nu simt nimic nici macar durerea sau lemnul de sub mine.-Katerina rămâi trează!îi aud vocea lui angelică.
-Harry imi e asa de somn
-Iubito haide te rog!
Încerc să stau treaz dar este din ce in ce m.ai greu,ochii mi se închid până la urmă lăsându-mă pradă somnului de care am nevoie acum. Singurul meu gând inainte sa adorm este sa ma trezesc înapoi sperând să fi fost un coșmar.
CITEȘTI
Love in hell
Fanfictie-Mama...dupa atatia ani sunt in fata casei mele cu Harry langa mine si cu fetita noastra Andrea. -Nu...Katerina? O doamne chiar tu esti? ma prindre intr-o imbratisare de urs si simtindui lacrimile pe gatul meu. -Sunt acasa mama!zic si o lacrima imi...