Dispari!
Bai cum dracu sa fie asta aici? După 5 ani? E vb de Cora tarfa orașului are 20 de ani în pula mea ce mai caută aici? Trec cu vederea si ma îndrept spre masa din mijloc unde erau băieții.
-Deci carei planul ptr ca nu cred ca toti am venit aici ptr învățătură.
-Ne facem o reputație de temut atragem fete si băieți în mafie si gata.
-Atât?
-Da!zic toți
-Bun una e pe lista deja!zic si arat spre Cora, e bună de produs face bani multi!zic rece
- Nu e foata ta?întreba Liam.
-BA DA DAR E O CURVA!
-FOSTA?intreaba ceilalti.
-Da!
Ma ridic de la masa ducându-ma spre ea fara sa stie.
-Buna iubire ti.a fost dor de mine?
Se opreste din vorbit întorcându-si capul spre mine pe fata ei citindu-se fericirea.
Sare pe mine luându-ma in brate strangandu- ma le fac semn băieților de atenție si ei se uită intens.
Îi apuc capul sărutăndo sălbatic.-Hai! Avem treaba,zic apucandui fundul.
Ea zâmbește trăgându- ma dupa ea. Le fac specialul semn de sex ei fiind cu zâmbete pana la urechi.
Mergem in obisnuitul nostru loc adică o camera unde sta directorul uneori.
Inchid ușa repezindu- ma la ea trantindo in pat dezbracănd o de tot ea fiind goală pentru a mia ora in fata mea.-Esti a mea pisi?o intreb jucându-ma la intrarea ei.
Nu a raspuns asa ca m-am aplecat dandui cu limba până la intrarea ei acolo oprindu-ma.
-Raspunde!ii ordon stiind că-i place asta.
Ma tot joc până raspunde vad ca nu se lasă. Imi bag in pizda ei putin din deget așteptând să răspundă.
-Spune!zic si îl scot.
Imi prinde mâna tinand o acolo uitându -se la mine zice:
-Da!
În momentul ala degetul meu a penetrato începând ca fac mișcări bruște ea gemand de plăcere.
Sunt buna la asta ce pot spune!După ce am fututo pe Cora am iesit imediat lasando sa se îmbrace. Am mers înapoi la băieți aceștia fluierînd cand ma văd.
-Și filmulețul?întreba Niall
-Normal! Atentie va rog! Astăzi la ora 2 veti viziona un mic filmuleț sper sa va bucurați de el!zic zâmbind plecând din sala de mese băieții fiind în spatele meu.
Este ora 2 si acel mic filmuleț va fi vizionat în sala de sport unde deja este tot liceul.
Intru pe usa mare de lemn mergând în fata tuturor.-Bun asa cum bine știți azi vizionam un film nou apărut sper sa va placa!zic zâmbind si conectand telefonul cu proiectul.
Toti erau atât de curioși dar odată ce am dat paly si Cora goală a apărut pe ecran toți au începu să râdă și să filmeze.
La fix intra si ea cand o intreb daca e a mea si ea spune da.
Fata ei era de nedescris,eu si băieții radeam de nu mai puteam. Am oprit filmarea si am vorbit iar.-Sper ca va placut acest film ma numesc Ericka King si eu am reusit sa-mi fac fosta iubită de kkt din nou!
Cora plângea iar restul radeau de ea mai ales eu. I-am aruncat cea mai arzătoare privire în secunda doi dispărând din sală.
- Ce viata frumoasa nu?îi intreb pe băieți ei aproband. Sa mergem acasă!
Am mers vârtej spre motor accelerand puternic spre acasă,sunt obosită rău.
CITEȘTI
Love in hell
Fanfiction-Mama...dupa atatia ani sunt in fata casei mele cu Harry langa mine si cu fetita noastra Andrea. -Nu...Katerina? O doamne chiar tu esti? ma prindre intr-o imbratisare de urs si simtindui lacrimile pe gatul meu. -Sunt acasa mama!zic si o lacrima imi...