Schimbare de stil
Dupa discutia cu Harry am decis sa imi schimb stilul meu copila de 16 ani pana la urma am 21 de ani ce naiba. I-am cerut lui Niall cardul de credit si m-am intors in oras vrand sa golesc toate magazinele de aici,nimic nu ma mai poate opri poate o sa-mi schimb si culoarea parului sau am sa ma tund cumva.
4 ora mai traziu
Pot spune ca sunt alta persoana acum,am pierce-uri sunt vopsita+tunsa si garderoba mea este total schimbata.
Normal ca mi-am facut si tatuaje ca de ce nu pana la urma.
Pe asta il am fix intr-e sani si da ma durut foarte tare dar sa meritat.
Plus astea,poate pare exagerat dar chiar am vrut o schimbare,ma saturasem sa fiu fetita tinunta intr-un turn acum sunt cu totul alta persoana.
Ador cum mi-a iesit culoarea parului,inainte cum il avea si acum este wow,abia astept sa ma vada baietii. Am pornit masina mergand cu 120/h vrand sa ajung mai repede. Dupa 20 de minute am ajuns inapoi la sediu luând fata de scorpie intrand indiferenta.
Intru in birou indiferenta cu alte haine pe mine si total schibata iar fata celorlalti era de ras ma jur.
Ma pun pe scaunul din piele aprinzandu-mi o tigara uitandu-ma la ei zambind
-Sa intamplat ceva? intreb nestiutoare
-DAAA! CE DRACU TI-AI FACUT? DACA TE VEDE HAR-
-Da ca ma vede Harry ce? Ha? Nu imi mai pasa,v-am zis ca am sa fac o schimbare si am facut-o!
-Bun baieti de- si Harry intra si el si amuteste dar imediat ii vad ochii infuriindu-se.
Ma ridic in picioare privindul superioara stiind ca il enerveaza tragand ultimul fum din tigara stingando in scrumiera de cristal.
-Sa intamplat ceva,Harold? ok aici l-am atins la ultimul nerv.
Scoate pistolul de la spatele blugilor si eu scotandul pe al meu,el era nervos eu satisfacuta de reactia lui. Nu ceda nicio clipita,am incarcat pistolul sa-si dea seama ca ma să-l impusc daca nu se opreste.
-Trage! il indemn dar nimic,Haide Harry trage sau trag eu!
Și din nou nu făceam nimic,doar se uita la mine încruntat cu o privire arzătoare. Pana la urma a lăsat garda jos lăsând pistolul pe masa ieșind din birou.
-Katherine ce a fost asta? întreba Louis șocat
-Tocmai v-am devenit ca Harry niciodată nu imi va face ceva si in plus nu are atât de mult control asupra mea. Nimeni nu are atâta control asupra mea ca sa stiti si voi.
Imi pun încă un pahar de jack și imi aprind țigară așezându-am înapoi pe scaunul din piele ranjind spre ei si ridicând paharul in cinstea mea. Dacă ei cred ca voi mai fi mica fetita speriată de orice si care trebuie tinuta in turn se înșeală,gata cu tot cacatul ala si cu gata cu protecția lor exagerată.
CITEȘTI
Love in hell
Fanfic-Mama...dupa atatia ani sunt in fata casei mele cu Harry langa mine si cu fetita noastra Andrea. -Nu...Katerina? O doamne chiar tu esti? ma prindre intr-o imbratisare de urs si simtindui lacrimile pe gatul meu. -Sunt acasa mama!zic si o lacrima imi...