Capitolul 15

2 0 0
                                    

               Ce se întâmplă?

-HARRY!tip ridicându-mă în fund dar proastă idee ptr ca acum ma doare enorm.

-Hei! Esti ok?ma întreabă Lidya venind repede spre mine.

-Unde suntem? Ce sa intamplat?

-Kat suntem la sediu,am terminat misiunea! Am câștigat!

- Ce? Cât am dormit?

-Katerina...ai fost inconștientă timp de 4 zile.

-Poftim? Ce sa intamplat?întreb dar tace,Lidya!

-Katerina...eu-

-IUBITO!tipa Harry venind repede spre mine sarutandu-mă dulce. Doamne esti bine mi.am făcut atâtea griji !

-Harry ce se intampla? intreb iar.

-Iubito...in timpul misiunii ai fost împușcata in stomac...

-CE? COPII SUNT BINE?zic repede panicandu-ma.

-Katherine..ăhhh e mai greu decat am crezut!spune trist cu lacrimi.

-Harry nu! Te rog spune-mi ca nu este ceea ce cred!dar degeaba ma rugam sa nu fie asa.

-Iubito mai avem doar un copil....

Iar asta ma darmat,simțeam cum rămân fără aer,inima imi bătea prea încet,nu auzeam. Eram distrusă, copilașii mei...mi-am pierdut copilașii. Lacrimile imi curg non-stop pe obraji neputând să le opresc.
Harry ma strânge în brațe dar degeaba durerea pe care o simt este de nedescris.

-Kat-

-AAAAAAAAAAAHHH!tip din toți plămânii eliberandu-ma de durere.

-Shhhh,sunt aici!

-Harry nu te rog nu nu nu nu nu!

- Imi pare rau iubito! Sunt la fel de  distrus ca tine!

Usa se deschide băieții alături de Lidya intra încet. Fetele lor triste ma fac si mai tristă de cat sunt acum. Ma îmbrățișează pe rând sarutandu-mi fruntea spunându-mi că sunt lângă mine.
Dar eu tot ce făceam era sa.mi mângâi burtica acum doar cu un copil in loc de 3.
Mă ridic din pat încet mergând spre ușă.

-Katherine!strigă Lidya dupa mine.

Ma întorc cu fata la ea ridicându-mi privirea spre ea întorcându-ma si ieșind pe usa vrând să iau aer. Nu pot să mai plâng...nu m.ai am lacrimi nici putere.
Inima si sufletul imi sunt praf,putere nu mai am,lacrimi nici de cum.

- Imi pare rau micuțul meu copil, n.am avut grijă de frații tai,te.am lăsat singur...Imi pare rau iubiții mei copii pentru soarta nedreaptă pe care ați avut-o. N am sa va uit niciodată scumpii mei! Primii mei copii,nici sexul nu vi l-am aflat și ați ajuns unde nu trebuie,prea devreme ati ajuns acolo.

Imi sterg lacrimile care din senin au apărut mangaindu-mi pântecul si zâmbind trist.
Si cand credeai ca totul merge perfect,viata e o curvă si iti distruge tot ce ai mai frumos in lume,iti ia tot ce ți-ai putut dorii vreodată.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love in hell Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum