Împăcare
-Harry? ciocan la usa dormitorului nostru sperând că nu doarme.
Intru încet văzând-ul stand pe laptop încruntat. Ma apropii de el vrând să-l scot din starea asta de cacat pentru ca au trecut 3 ore de la acea întâmplare.
Ma așez lângă el timidă jucându-ma cu mâinile în poala mea.-Harry uite, imi pare rau ca nu ți-am zis de toate astea doar că....ăhhh nu știu ma sarutam sa fiu tratată ca o fetiță care nu poate avea grija de ea. Am vrut sa fac o schimbare neaparat sa va dovedesc ca - nu am mai apucat fiindcă greața a pus stăpânire pe mine fugind la baie vomitand tot.
-Iubito esti bine? vine Harry repede ținându-mi părul pentru a nu-mi cădea pe față.
- Nu,imi este rau de nu mai pot!
-De când ai plecat...
-Poftim?zice Harry panicat
-Shit! Harry te-ai uitat la prezervativ să vezi daca e rupt sau nu?
-Paaaaaai....
-HARRYYYYY! DU-TE SI CAUTA UN TEST DE SARCINĂ ACUM!
Iese imediat din baie lăsându-ma singura. Gândul că aș putea fi însărcinată ma sperie,daca nu sunt o mama bună? Daca copilul meu va pății ceva pe timpul sarcinii? Gânduri negre isi fac apariția speriindu-ma de moarte.
-Iubito poftim! vine spre mine in graba dându-mi testul
-Harry...imi este frică,daca voi fi o mamă rea sau daca-
-Hei orice ar fi sunt lângă tine ok? Te iubesc Katerina!
- Si eu te iubesc Harry.
2 ore mai târziu
Acum e acum eu si cu Harry stăm în camera așteptând ca testul sa ne spuna daca sunt sau nu însărcinată. Mor de frica iar Harry este nerăbdător să afle mai repede.
-Ok acum e gata!
-Huuuu ok...
-Hei împreună ok?
-Împreună!
Întorc testul si nu-mi vine sa cred ce văd, sunt însărcinată. Eu am un copil in pântec. Harry rămâne blocat iar mie imi dau lacrimile deja. Amândoi suntem șocați de ceea ce vedem,sunt însărcinată cu bărbatul pe care îl iubesc.
-Harry...
-Doamne iubito te iubesc! sare deodată plin de fericire sărutăndu-ma cu atâta dragoste.
-Esti fericit? întreb socata
-Normal ca da! Vei fi soția mea si voi avea si un moștenitor!
Si asa a decurs toata ziua...el era fericit si dădea vestea eu eram speriată si plângeam în baie,el se gândea deja la nume daca este fetița Carina iar daca este băiat Kay iar eu,eu ma gândeam la ce este mai rau. Nu inteleg de ce sunt asa de speriată,el este lângă mine ma iubeste va avea grijă de noi.
-Promit ca voi fi o mamă buna draga mea sau dragul meu,nu voi lasa pe nimeni sa iti faca rau...mami si tati te iubesc nespus de mult.
Ma uitam in oglinda mangaindu-mi pântecul și zâmbind la imaginea cu copilul meu in brațele mele. Poate nu va fi asa de rau, dar stiu un lucru important in acest moment.
Viata mea avea sa devina periculoasă daca se afla de copil si avea sa se schimbe din acestă clipă.
CITEȘTI
Love in hell
Fanfiction-Mama...dupa atatia ani sunt in fata casei mele cu Harry langa mine si cu fetita noastra Andrea. -Nu...Katerina? O doamne chiar tu esti? ma prindre intr-o imbratisare de urs si simtindui lacrimile pe gatul meu. -Sunt acasa mama!zic si o lacrima imi...