Telefon nou
-Pot sa stiu ce va apucat la ora 3 dimineata? idiotii astia se tot invart prin camera de 10 minute.
-A sunat Harry! spune Liam si imi sta inima
-Si ce a zis? intreb dar nu raspunde,Liam ce a zis?!
Sta pe gaduri putin dupa cu o privire plina de ingrijorare tipa:
-FUGITI!
In secunda aia am zbughito spre dormitor adunandu-mi toate hainele si restul lucrurilor,le-am bagat in cea mai mare valiza si am fugit spre duba. Niall era la volan iar eu cu Louis in spate. Ok e ora 3 jumatate dimineata si noi merem nu stiu unde.
-Si ma rog unde mergem?
-Intr-un loc sigur! zice Niall
-Unde anume? intreb curioasa
-Harry,mergem la Harry!
Nu-mi vena sa cred ca dupa 2 zile in care am aflat ca a plecat mergem la el.Sunt atat de fericita dar si trista,bataia lui nu va fi una usoara.
Dupa 6 ore
-Mai aveeeeem? intreb a 3 a oara de cand am plecat.
-Da Katherine mai avem 5 ore asa ca taci ca sa ma pot concentra.
-Ne putem opri undeva imi e foame,vreau sa fumez si sa fac pipi! ma plang la Niall
-Vom opri intr-o ora ok?
-Mmmmm bine! zic ofticata si imi las capul pe umarul lui Louis
Încep să mă gândesc la viata mea de la 16 ani incoa. Am avut multe probleme de atunci dar cand am facut 17 ani și l am intalnit pe Harry totul sa schimbat. Viața mea,caracterul meu,hainele,locul de muncă tot. Recunosc imi lipsesc părinții mei enorm de mult la fel si cea mai bună prietenă a mea,am unele momente in care stau cu telefonul în mână și ma uit la el de parca acm ar suna mama sa vin acasa sau sa ma sune Julia sa ma cheme la mall si sa.mi spuna ca a vazut un băiat hot rau. Fara sa.mi dau seama lacrimile imi curg pe obraji dar nu le sterg,n.am mai plâns de mult si imi trebuie asta acum. Simnt nevoia uriasa sa-mi sun parintii trebuie sa stie ca sunt bine.
-Niall opreste masina! zic calm
-Ce?De ce? intreaba nedumerit
-OPRESTE! tip si masina se opreste instant.
Cobor repede luand telefonul apeland numarul mamei. Suna suna suna
-Alo? glasul bland al mamei se aude imediat.
-Mama...o aud cum suspina
-O doamne! Scumpa te rog spune-i ca esti tu!
-Da mami,eu sunt....Katerina! zic plangand.
Aud cum plange si il cheama pe tata si o doamne Julia.
-Nu am mult timp deci lasati-ma sa va sun tot! Sunt bine,iertati-ma ca am disparut brusc din viata voastra si ati asteptat atat sa va sun dar n-am avut cum! Va iubesc,pe toti,imi lipsiti enorm de mult. Mami,tati aveti un ginere minunat,nu n-am facut nunta inca. Julia domnisoara mea de onoare sper ca ti-ai gasit un baiat si sper sa fi nasa viitorului meu copil. Va jur pe Dumnezeu ca atunci cand veti auzi in usa 5 batai veti sti ca sunt eu! Voi veni acasa cu Harry si va promit ca va voi explica tot! Acum imi pare rau sa va spun dar trebuie sa plecati imediat din casa aia sa va mutati nu intrebati faceti ce va spun!
-Da Katerina am inteles! Te iubim enorm de mult si te asteptam! Te iubesc Kat!
-Si eu va iubesc,ne vedem curand! cu asta inchid apelul cazand in genunchi plangand in hohote baietii incercand sa ma calmeze.
CITEȘTI
Love in hell
Fanfic-Mama...dupa atatia ani sunt in fata casei mele cu Harry langa mine si cu fetita noastra Andrea. -Nu...Katerina? O doamne chiar tu esti? ma prindre intr-o imbratisare de urs si simtindui lacrimile pe gatul meu. -Sunt acasa mama!zic si o lacrima imi...