🌛🥀

4.2K 353 72
                                    

Her kes gittikten sonra odaya çıkıp kendinle kalırsın ya,tamda o anda saldırır bütün anılar.Önce seninleyken olan gülüşleri gelir aklına,onunla birlikte biriktirdiğin anılar gelir gözlerinin önüne,içinde onun olduğu bütün hayellerinin nasıl titanik misali gözünün önünde battığı gelir aklına elinden sadece ağlamak gelir.Başkada yapacak birşeyin yoktur zaten.

Onunla ilk tanıştığımda on altı yaşındaydım lise dönemlerimdi.Mutlu,sevgi dolu bir gençtim.Bir kafede garson olarak çalışıyordu.Hemde okuyordu.Bize nazaran ailesinin durumu biraz kötüydü.Ama hiç bir zaman o gülüşü solmazdı yüzünde.Öylece tanışmıştık.Sonra onunla beraber Yoongi,Namjoon,Hoseok hyungta dahil olmuştu hayatımıza.Jiminle Jungkook ise bizimle komşuydular.İyi çocuklardı o yüzden benden küçük olsalar bile arkadaşlık kurmuştum onlarla.

Ona ilk ne zaman aşık oldum bilmiyorum.Aşkın zamanıda yoktur zaten.

Ama bir keresinde üniversite döneminde üç ay ayrı kalmıştık o zaman onu özlediğimi fark etmiştim.Onsuz yapamadığımı,onunlayken daha mutlu olduğumu anlamıştım.Bunun aşk olduğunu bilmiyordum tabii.

Kendimi gülüşüne dalarken,kokusuna sarılmak isterken,hep yanında olmak isterken buluyordum.Hep içinde Jin "hyung" olan hayeller kurardım.Kıskanırdım başkalarından.O gözleri hep bana baksın isterdim.Benimle konuşsun,bana gülümsesin isterdim.Her zaman yanında,dip dibe gezerdim onunla.Öyle severdim bende.

İlk defa onu ağlarken gördüğümde onun gözünden akan yaş benim kalbime damlıyordu.Goğüs kafesim kalbimi patlatırcasına daralıyordu.Tek tek o inci tanelerini toplayıp öpesim vardı.Zayıf bedenimle tüm dünyayı yakmak istiyordum onu ağlattıkları için.O gün anlamıştım ben ona aşık olmuştum.Öylece...

Ben onun hayatına girmeye korkan,ama çıkmayıda başaramayan çaresizin tekiyim.

Hiç bir zaman açılamadım ona.Kimseye de anlatamadım.Mesele bir erkeğe aşık olmak değildi,mesele kardeşim dediğim birine aşık olmaktı.

Hep hayel ettim.Belki bir gün yakın olurum ona,doya doya sarılırım,kokusunu içime çekerim çekinmeden.Belki bir gün öperim onu.Ama her zaman belki vardı bütün hayellerimin öncesinde...

Sonra bir gün çıkıp geldi ben evleniyorum dedi.Onun adına mutlu oldum.Gerçekten sevindim.Ama beni üzen benim o kalbinde hiç bir zaman tutamayacağım yeri bir "kadın"ın doldurmasıydı...

Cafune/TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin