🌛🥀

3.4K 325 277
                                    

Jin'den...

Bu gün koca bebeğin doğum günüydü.Evet Taehyung'tan bahs ediyorum.O benim hala koca bebek diye sevdiğim küçük kardeşimdi.Gerçi son yıllarda epeyi bir uzaklaşmıştık ama,biliyordum bunun da üstesinden gelicektik.

"Hayatım,Tae'ni benimde tebrik ettiğimi söyle.Kusura bakmasın lütfen,ben sonra ziyaretine giderim onun.Ha birde onu çok sevdiğimi söyle.Ara bir uğrasın bizede"

"Söylerim Sun.Merak etme.Luna da senle gidecek değil mi?"

"Ah evet.Düşündüm de onuda götüreyim siz uzun zamandır baş başa kalmadınız.İyi gelir hepinize"

"Teşekkür ederim meleğim"

Sun gerçekten iyi biriydi.Onunla staj yaptığım şirkette tanışmıştık.Babası ölmüştü.Annesiyle birlikte tek yaşayan savunmasız kızdı o zamanlar.Zamanla arkadaş olduk,sonrasında bir birimize iyi geldiğimizi anladık.Aşk değildi bizimkisi.Yani ne bileyim hiç kitaplarda anlatılan kadar büyük bir bağ değildi aramızdakı.Sadece bir birine iyi gelen iki insandık.Mutluyuz bir birimizle bence bu bile yeter.

Her neyse bugün şirketten izin almıştım.Çünki biliyordum her zamankı gibi Tae yine doğum gününü unutucaktı.Aslında her kesin doğum gününü unuturdu hep,ben hariç.Ah şu çocuk,bir gün beni gerçekten delirticek kkk.

Jimin ve Kook'la konuşmuş Tae'nin derste olduğunu öğrenmiştim.Surpriz parti yapacaktık.Başka ne gelirdiki beş erkeğin elinden.

Pastayı Hobi,süsleri ben,yemeği de Namjoon hazırlayacaktı.

Elimdeki paketlerle kapıyı üç kere tıklattım.Akıllı tavşan üç kere tıklatırsam benim geldiğimi anlayacakmış.Hiç büyümeyecekler.

Kısa süre içinde evi süslemiş,masayı hazırlamıştık.Gerçekten erkek elinin değmesine rağmen çok güzel olmuştu.Tam Tae'nin beyeneceği renk, mor süsler almıştım.

"Hyung,Tae hyung'un odasından kokulu mumlardan alır mısın?O çok seviyor böyle şeyleride"

"Tamam Kook"

Tae'nin odasına girerken gençliğimden beri garip bir heyecan basardı hep.O çok farklı bir çocuktu aslında.İçine kapanık,fazla konuşmayan.Ama bir tek benimle anlaşa bilen biriydi.

Odayı dolaşırken çalışma masasında küçük bir defter dikkatimi çekti.Üstünde "Cafune" yazılmıştı.Açıp açmamak arasında kalsamda merakıma yenik düşmüş ilk sayfasını açmıştım.

"Bu,bu benim?"

Siyah kalemle çizilmiş küçük bir resmim vardı ilk sayfasında.Ama nasıl?

Cafune/TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin