SOKAK ADAMIN IMKANSIZ AŞK HIKAYESI bölüm 1

180 5 12
                                    

İş icin ankaraya gitmeden önce ailemle birlikte bir akşam yemeği yiyiyorum. Bu mutlu tabloyu çok ozliyecem. Karşımda simsiyah parlayan güzel gözlü karim ; karşı karşıya oturan ikiz çocuklarım, güzel mutlu huzurlu bir aile.Ben daha ne isterimki bu hayattan . Sizleri çok ozliyecem cocuklar , bensiz nasıl bir hafta geçireceksiniz çok merak ediyorum .
- evet babacım sen yokken nasıl geçecek düşünmek bile istemiyorum. Annemle birlikte bişeyler yaparız artik. - Aaaa ! Benimle kalmak size sıkıcı mi geliyor cocular ... - hayır annecim öyle söylemek istemedim , biz babamla mac oynardık her hafta sonu . Bu hafta oynayamicaz ama senle bir şeyler yaparız tabiki 😊 -baba: neyse bir hafta sonra beraberiz yine , güzel düşünelim bu iş bizim icin çok önemli. Daha rahat yasayabilecez , yani kısaca maddi anlamda çok üst mevkilere ulaşacaz. Herkes yemeğini bitirdiyse kalkalım artık, biraz film seyredelim . Bir babanın oğlu icin yaptıkları ile ilgili bir film var çocuklar, onu size izletmek istiyorum . Gerçekten çok güzel, seveceksiniz sizde.
Filmi açtıktan sonra sessiz bir şekilde, koltuğa yaslanarak , sıcak şöminenin gıcırtılı ses çıkaran ateşin odunları yanarak karanlık ortamda filmimizi izlemeye başladık. Karımda o arada mısır patlatmaya gidiyor ve bir an önce filme yetişmek icin hizli hareket ediyordu. Biz filme başlamıştık. Filmde bir babanın çocuğu icin yaptığı fedakarlıkları anlatıyordu. Naziler yahudileri ele geçirerek işkence edip köle gibi kullanıyorlardı. Bir baba ve oğlunu da almışlardı. Babasi bu durumu çocuğuna nasıl anlatacağını bilmiyordu. Sonra aklına bir fikir geldi . Başlarına gelecekleri bir oyun halinde anlatmaya karar verdi . Ancak bu şekilde çocuğun psikolojisini koruyabilirdi.

sokak adamın aşkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin