Bölüm 9

73 2 0
                                    

Sokak kadını arkasına dönerek sokak adamını görünce ayağa kalktı ve al yanakları domates gibi kızardı .
Sokak adamı onu öyle görünce büyük bir şoka girmişti . Sokak kadınında  korku ve heyecanın olduğu karmaşık bir duygu bastırmıştı . Sokak adamının ona soracağı soruları  bekledi öylece . Çünkü cevaplaması gereken sorularının olduğunu biliyordu .
Sokak adamı o şoku atlattıktan sonra ; - bu güzel şık halinizi neye borçlusunuz ? Diyerek cevap bekledi .
Sokak kadınının üstünde mavi , diz üstü ,arka dekoltesi olan bir elbise vardı . Boynunda zarif bir kolye , ayaklarında gümüş renginde güzel bir stiletto  vardı . Sokak kadını çok utanarak kafasını öne doğru eğdi . Öylece sustu . Hiç cevap vermedi , çantasını yerden aldı ve ordan hızlı bir şekilde tam ayrılacaktı ki sokak adamı kolundan sıkı bir şekilde tutarak ;
- nereye kaçıyorsun ? Diye sordu .
-Sokak kadını yüksek bir sesle : bırak kolumu ! Dedi .
-Sokak adamı : cevabımı alınca bırakacam zaten , daha sabah ekmeğimi bölüştüğüm ayakkabısız ayakları yürümekten şişmiş kir içinde olan , sokak prensesi dediğim yalancı bir kadını hayatımda bulundurmak istemiyorum . Diyerek sert bir şekilde kadının yüzüne baktı .
Sokak kadını utancından dudaklarını büzerek gözlerinin içine baktı .
-Sokak kadını : Evet , ona gerçeği söylemeliyim . Dedi ( içinden konuşarak )
-Sokak adamı : Evet seni dinliyorum .
-Sokak kadını : öncelikle beni yanlış anlamanı istemiyorum , kötü bir amacım yoktu . Sadece sokak insanlarının hayatını anlamak için bir kılığa girdim bu kadar . Daha fazla soru sormazsan sevinirim . Dedi ve çantasını aldı , odadan çıktı .
Sokak adamı hemen peşinden giderek onu durdurdu .
-Sokak adamı : sokak kılığına girince bizim yaşamımızı anlayacağını mı sanıyorsun ?  Bizim hayatımız sadece bir kılıktan mı ibaret ? Bizim yaşadığımız daha doğrusu yaşayamadığımız o hayata isteyerek sizin gibi kılığa girerek sonra beğenmediğimiz için kıyafetleri çıkararak kurtulabilseydik emin olun ki bu kılığı denemeden çıkarırdım .diyerek kadına çok incindiğini hissettirerek baktı .

sokak adamın aşkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin