bölüm 10

100 2 0
                                    

- Sokak kadını : hayır öyle söylemek istemedim , özür dilerim.  diyerek yüzüne üzgün bir şekilde baktı .
-Sokak adamı : peki , çok mu merak ediyorsun bizim gibi insanların yaşamını ? Gel sana yaşatarak göstereyim , bakalım beğenecek misin ? Bizim o ender yaşamımızı .
-Sokak kadını : evet , seni incitmiş olabilirim . Çok özür diliyorum ve hiç yaşanmamış gibi bugünü unutun . Bu ikimiz için de iyi olacak . Artık gitmem gerek,  bir daha karşılaşmamak üzere kendinize iyi bakın .
-Sokak adamı : tabi , siz varlıklı insanlar için unutmak kolay , her şeyi parayla halledebileceğinizi sanıyorsunuz . Unutmak sizler gibi insanlara rahat gelir çünkü sizler her şeyi sadece kafanıza yerleştirirsiniz . Biz yürekli insanlar ise hem kafamıza hem de kalbimize mühürleriz her şeyi .Evet biz kafamızdakini sizler gibi yönetebiliriz ama kalbimizi istediğimiz gibi yönetemiyoruz . Ve bu yüzden unutmak bizim için zor gelir , zaman bile unutturamaz kalbimizdekileri . Sizden de farkımız bu ! En güzeli ve sizde hiç bulunmayanı ...
-Sokak kadını : Yeterrr ! Kesin artık , siz beni daha hiç tanımıyorsunuz bile . Nasıl benim hakkımda böyle ileri geri konuşabiliyorsunuz , hangi cesaretle ! Diyerek ses tonunu biraz yükseltti kızdığını belirterek .
-Sokak adamı : Ahahha ! ( kahkahalara boğuldu , sinirleri bozulmuştu .)
Sizi tanımak zor değil , kılığa girmeden de anlayabiliyoruz bunu ! Konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum .  size bir teklifim olacak .
-Sokak kadını : Neymiş teklifiniz ? Para mı yoksa ? ...
-Sokak adamı : hayır , sizin şu ana kadar anlayamadığınız , önem vermediğiniz şeyi teklif edecem . Daha önce tatmamışsınızdır emin olun ! Diyerek alaycı bakışlarıyla kadının gözlerine baktı .
-Sokak kadını : benim tatmadığım lokma yok . Sokak hayatını tatmamıştım onuda tattım,  artık tatmak istediğim bir şey kalmadı . Hadi size iyi günler . Diyerek çökmüş eski evden ayrıldı .

sokak adamın aşkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin