Ve film sona erdi. Filmi bitirdikten sonra ışığı açmaya gittim ve birde ne göreyim ikiz çocuklarım çok duygulanmış gözlerinden yaş akıyordu. Onları öyle görünce dayanamadım , onların yanına gidip sımsıkı sarıldım onlara.
- kıyamam size çok mu etkilendiniz cocuklar ?
- çocuklar: evet babacım dediğin gibi çok güzel bir film , çok beğendik.
- baba : işte babalar böyle fedakardır . Benim rahmetli , canımdan çok sevdiğim babamda çok fedakârdı. Çok severdim onu , çok uğraştı bizim için tâki buralara gelene kadar . Annemide çok severdim tabi onun yeride bambaşkaydı benim icin .
- çocuklar: Bizde seni çok seviyoruz Babaa! ...
-anne : beni unutuyorsunuz amaaa !...
- çocuklar: Ah anne ! Dile bile getirmeye gerek yok senide cook seviyoruz , dediler ve annelerinin yanına giderek yanaklarından kocaman öptüler ikizler.
- işte benim ailem , sımsıkı birbirimize sarıldık ve haydi çocuklar uykuya ! Erken kalkan yol alır. Biliyorsunuz çok önemli bir işim var yarın. Uzun bir yolculuğa çikacam
- çocuklar: tamam baba , bize masal anlatır mısın, lütfeen !
- baba : ama masal için çok büyümediniz mi ? Artık kendi rüyalarınızı yazın, kendi hayalinizi kurun uyurken .
- anne : kırma çocukları canım, son kez anlat hem seni çok özleyecekler onlara son dakkaya kadar vaktini ayırmak istemezmisin ?
- tamam tamam anlatırım hadi herkes odasına geçsin. Bir masal seçin ve yatakta bekleyin bende eşofmanlarımı giyip gelecem çocuklar.
- çocuklar: tamam babacım geç kalma ama uyuya kalırız yoksa ! Diyerek hep bir ağızdan konuştular ikizler.
- baba : tamam bir dakkaya gelirim hadi siz geçin ikizlerim benim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sokak adamın aşki
Mystery / Thrillersokak adam bir kıza aşık oluyo ve o kızın bu adamdan hiç-bir haberi yok adam bir türlü aciklayamiyo zaten pekte umutlu değil ama onu çok seviyo sokakta yaşayan bir adamin tek taraflı imkansız platonik bir aşk hikayesi