Bölüm 18

23 1 0
                                    

Ee peki anlat bakalım masalın devamını. Dedi ve merakla dinledi sokak kadınını.

Sokak kadını: Dışarda bir süre aramaya çalıştım ama nafile . Kadın yer yarılıp içine girmişti sanki . Kadını bulamayınca saf temiz güzel bebeği kucağımda sevmeye başladım ve birde ne göreyim eşim arabasıyla hastaneye koyulmuş beni arıyordu.  Bende endişelendim tabi . Beni kucağımda bir bebekle görseydi ne düşünürdü, nasıl tepki verirdi hiç bilmiyorum. Oyuzden hızla bebeği hastanenin arkasındaki parkta çimenlerin üstüne bıraktım ve üstüne üzerimdeki kahve tonu ceketim ile üstünü örttüm. Ve hızlıca ordan ayrılıp hastaneye eşimin yanına koyuldum.
Sokak adamı araya girerek
- Peki neden eşinden saklanmayı değilde karşısına çıkmayı düşündün ? Bu senin için daha kolay olurdu.  Hem bebeği öylece yalnız bırakmamış olurdun . Diyerek sokak kadınından merakla cevap bekledi .

Sokak kadını: Çünkü beni başka yerlerde aramaya koyulurdu ve buyuzden onun karşısına çıkmam gerekiyordu.  Onu oyalayıp bebeği düşündüğüm yere götürecektim.

Sokak adamı  : Başka yerlerde aramaya koyulurdu derken ? Bebeği ona gostermeyecek miydin ?
Dedi ve kafatasındaki karmaşıklığa cevap bekledi öylece.

Sokak kadını: Beni aramaya düşünce ilk gittiği ve beni hep orda bulduğu yer annemin eviydi.

sokak adamın aşkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin