Filme devam bölüm 2

162 3 2
                                    

Baba ; çocuğuna gelen askerlerin oyunun içinde dahil olduğunu söyledi ve bu oyunun ödülü çok büyük bir tank olduğunu söyleyince; küçük saf ve tatlı çocuğun gözleri fal taşı gibi açıldı, heyecanla babasının etrafında dönmeye başladı . Babası kucağına alarak bu ödülü kazanmamız icin susmalı, çok soru sormamalı , yemek ve su istememeli ayrıca küçük renkli jelibonlardan hiç istememesi gerektiğini söyledi. Çocuk bu söylediklerini saf bir şekilde kafasını sallayarak "tamama babacım. " dedi. Babası çocuğunun tombiş pembe yanaklarından öptü ve omuzlarına alarak nazili askerleri takip etti . Nazilli askerler yahudilerin hepsini arabaya bindirerek köle gibi çalışacakları yere götürdü.
Biz filmin en önemli guzel yerlerini izlerken karım nihayet patlattığı mısırları getirdi. Yanında içecekler, çerez ve karımın elleriyle yaptığı çok güzel nefis tatlısından getirmişti. Onlardan biraz atıştırmış, karıcığımın yaptığı güzel tatlısından yedik. Bir hafta boyunca karımın güzel tatlılarından mahrum kalacaktım maalesef . Tatlıyı bitirdikten sonra arkama tekrar yaslanıp filmin keyfini çıkarmaya başladım çocuklarımla beraber.
Yahudililerin hepsine kıyafet vererek giyinmelerini söylediler. Oğlu babasının omuzlarından heyecanla inerek kıyafetleri nazili askerden aldı ve babasına doğru koştu .
- babacım hemen giyinelim ve oyuna başlayalım. dedi
Babası oğlunun maviş gözlerine bakarak ;
- tamam oğlum ! dedi . Babasının içi parçalaniyordu çünkü saf küçük çocuğunun başlarına geleceklerinden haberi yoktu . Kıyafetleri aldıktan sonra odaya girdiler ve babası oğluna kıyafetleri çok üzülerek giydirdi . Tabi oğluna üzüldüğünü yansıtmadı hiç. Herkes kıyafetini giydikten sonra koca boş bir araziye geçti . Nazili askerler kuralları anlatırken çocuğun babası bu kuralların oyunun kuralları olduğunu söyledi ve bunlara uyarak oyunu oynamamız gerektiğini soyledi yoksa oyundan çıkarılacağını ve ödülü alamayacağını söyledi.

sokak adamın aşkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin