Diyerek odama geçtim, karım yatağa geçmiş uykuya bile dalmıştı. Karımın güzel tatlı yanaklarından öptüm ve iyi uykular canım diyerek ordan ayrıldım ve çocuklara masal anlatmak için odalarına geçtim.
- işte burdayııım çocuklar! Diyerek odaya girdim ve birde baktım ki küçük bir not yazıp masaya bırakmışlardı ve tatlı uykuya dalmışlardı. Uyurken okadar tatlı görünüyorlardı ki onları uyandırmamak için kendimi zor tuttum . Onlara doğru küçük adımlar atarak yaklaştım, her ikisinin tombiş pembe yanaklarindan kocaman öptüm ve notu alarak odadan çıktım. Notu açtım okumak için ve notta koca harflerle "BAZEN BAZI ŞEYLER ISTEDIĞİN GİBİ OLMUYOR " yazıyordu ve ne anlatmak istediklerini anlayamamıştım. Çok merak etmeye başladım , acaba onları uyandırıp sorayım mı ? Diye tereddütte kaldım. Ve odalarına girdim ışığı açtım, onlara uzun uzun baktım sonra vazgeçtim onları uyandırmaktan, Işığı kapatarak tekrar çıktım odadan .
Küçük saf çocuklar işte ne anlatmak istemiş olabilirler ki ?
Neyse odama geçtim ve notu çekmeceye bıraktım, yatağıma geçerek uyumaya çalıştım. Yumuşacık yatak , sıcak, geniş bir oda ... Oh ne güzel ! Günün yorgunluğunu güzel yatağımda hemen uykuya dalarak geçirebilirdim. Ama olmadı, düşünmekten uykum gelmiyordu. Çocukların yazdığı not kafamı çok karıştırmış ve çok düşündürmüştü.
- Aamaaan! Çocuklar işte, ne yazacaklarını bilememişler böyle saçma bir şey yazmışlar, çokta önemli değildir heralde .
Bir iki defa esnedikten sonra o güzel yumuşacık yatağımda tatlı uykuma daldım. Ve bir rüyanın içine girmiştim, bu iş beni çok üst mevkilere ulaştırıyor kariyer hayatımı yükseltiyor ve bol bol para kazandırıyordu. Çoook ama çok mutlu oluyordum. Daha zengin , güzel bir hayatımın olduğunu görürken ve birden uyandım gözlerimi açtım , meğersem tatlı kısa bir rüya görüyormuşum. Eşimde uyanarak noldu canım diyerek ; bende , bir şey yok güzel bir rüya görüyordum sadece . dedim ve tekrar tatlı uykuma daldım. Aradan tam 8 saat geçmişti.
Sabah güneşin o tiz ışığı tam gözlerime çarpıyordu. Sırtım, başım, vücudumun her yeri tutulmuş ve ağrıyordu. Hava hafif soğuktu, üşüyordum. Ve gözlerimi açtım yine aynı çöplükte, bankın üstünde uyuyakalmıştım her zamanki gibi . Meğersem gördüklerimin hepsi çok tatlı bir rüyaymış sadece. Ahhhh ! Keşke gerçek olsaydı ya da o güzel rüyadan hiç uyanmasaydım. Ne de güzel bir hayatım vardı o sanal dünyada. Bolluk içindeydim. Eşim hatta ikiz çocuklarım bile vardı. Benim isteklerimde sadece rüyada olur . Eee insanoğlu bilinçaltına ne yerleştirirse onu görür tabi . Bende bir sokak adamı olduğuma göre başka ne görmek isterim ki . Hayat sürprizlerle doludur . Belki bir gün gerçekleşir rüyam. Derken karnım zil çalıyordu. Gidip biraz yemek aramalıyım yoksa açlıktan düşüp bayılacam, şu yere yapışacam. Her zaman gittiğim yerdeki çöpleri biraz karıştırayım belki ekmek ya da karnımı doyuracak bir şeyler bulurum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sokak adamın aşki
Mystery / Thrillersokak adam bir kıza aşık oluyo ve o kızın bu adamdan hiç-bir haberi yok adam bir türlü aciklayamiyo zaten pekte umutlu değil ama onu çok seviyo sokakta yaşayan bir adamin tek taraflı imkansız platonik bir aşk hikayesi