Bölüm 19

23 1 0
                                    

Bebeği ona göstermeyi düşünmüyordum. 
Sokak adamı: Neden ? Yanı bu belki sizin mutluluğunuzun bir meyvesiydi  belkide bir mucizeydi sizin için.
Ayrıca onu tek başına nasıl büyüyecektin? Kafanda ne  vardı yani çok meraklandım şimdi.!
Dedi ve heyecanla kadını dinledi .

Sokak kadını: Eşimin vereceği tepkiyi bilmiyordum ve bunu riske atamazdım. Bebeği tek başıma büyütmeyecektim.  Onu anneme teslim edecektim ve bu belki benim mutluluğumun meyvesi , hayatımın mucizesi değilde ilerde başka birinin hayatına renk katacaktı.  Bunu böyle düşünmekte beni mutlu ediyordu . Ve bir bebeğin hayatını kurtarmak bana tümüyle zevk veriyordu. Bu yeterliydi benim için.  Dedi ve adamın gözlerinin içine baktı.
Sokak adamı: Gerçekten bu büyük bir düşünce.  Herkes  sizin gibi yüreği saf temiz bir kalbe sahip olsaydı keşke . Belkide böyle güzel düşünen insanlar in olması tüm sokakta yaşayan çocukların sayısını birazda olsa azaltırdi  . Diyerek kadına; kendi hayatınında belkide daha güzel olabilirdi düşüncesini hissettirdi  . Çünkü oda sokakta yaşamını geçiren sokak adamıydı.

Sokak kadını: keşke her şey güzel olsaydı.  Ama ne yapalım hayat bu ? Kiminin imtihanı açlık , kiminin mutluluk , kiminin de özgürce yaşayabilmek... Ama bunlar sadece bir imtihan ! Her şeyin güzel olacağına inanmalı insan .Diyerek adama umud verdi birazda olsa.

sokak adamın aşkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin