Yolda yürümeye başladım . İnsanların gözleri benim üzerimdeydi. Sanki rüyamdan haberleri varmış gibi tuhaf tuhaf bana bakıyorlardı. Yoksa üstüm başım kir içinde olduğu için mi bakıyorlardı bilmiyorum . Neyse benimde onlardan farkım bu , eeee sokakta yaşamak öyle kolay değil . Herkes yapamaz buda bir yetenek olsa gerek ! Acaba bir gün insanlarla röportaj mı yapsam ya da bir yarışma ? Sokakta en çok kalana para ödülü ! Bu şekilde geçimimi sağlarım belki . Güzel fikir ama ! Bunu daha sonra düşünürüm , açken de kafam çalışıyormuş . Gerçeği ben her zaman açım ama ...
- Eveeett , işte çöp kutularııı . Canlarım benim hadi bugünde bana bir sürpriz yapında karnımı doyurayım. Dedi ( kendi kendine içinden konuşarak )
Çöpleri karıştırmaya başladı . Karıştırdığı ilk çöpte yiyecek bir şey bulamadı ama aramaya devam ediyordu . Ümidini kesmedi hiç ! Ee konu mide olunca 😊. Diğer çöplerede göz attı , biraz ekmek ve kedi maması buldu . Kedi mamasınıda yanında aldı belki aç kedileri görür onlara verirdi . Ee aç kedinin halinden aç olan anlar . Aldığı ekmeği biraz temizledikten sonra kaldığı parka doğru yürümeye başladı . Yolda yürürken simsiyah pasaklı mı pasaklı bir kedi gördü .
-Hehh ! İşte senin yemeğinide aldım gelirken , zahmet etme oralara kadar . Diyerek kediyi aldı kucağına ve parka doğru yürüdü . Artık sokak arkadaşı olmuşlardı kediyle . Çünkü o kedide her sabah aynı çöplerde yemek arıyordu . Nihayet parka vardılar . Parkın içine doğru geçerek bankta oturdu sokak adamı . ( yazın her zamanki kaldığı bankta. ) kediyi kucağından indirerek mamasını avuçlarının içine koydu ve aç olan kediye verdi . Ve kedi gıcırtılı gıcırtılı ses çıkararak mamasını yedi . Pasaklı kedinin karnı doyduktan sonra âdeta teşekkür eder gibi ona uzuun uzun baktı ve miyavlayarak ordan ayrıldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sokak adamın aşki
Mistero / Thrillersokak adam bir kıza aşık oluyo ve o kızın bu adamdan hiç-bir haberi yok adam bir türlü aciklayamiyo zaten pekte umutlu değil ama onu çok seviyo sokakta yaşayan bir adamin tek taraflı imkansız platonik bir aşk hikayesi