Bölüm 14

26 1 0
                                    

Onu çok seviyordum ama ... O beni hiçbir zaman sevmedi .

Sokak adamı araya girerek
-Peki ozaman neden evlendi seninle ?

Sokak kadını: Ailemiz çok istiyordu tabi bende istiyordum ama o sadece ailesi yoğun istek üzerine kabul etti benimle evlenmeyi .

Sokak adamı yine araya girerek ;
-Peki madem seni istemediği halde sen bunu bile bile neden evlendin ki ? Evlenmeseydin şuan daha mutlu bir hayata sahip olabilirdin.

Sokak kadını üzgün , gözlerinden akan damla damla şeffaf gözyaşlarını silerek
- Belki beni bir gün sever diye umut ederek evlendim . Çünkü onu zaten kendi içimde severekte elime hiçbir şey geçmiyordu. Birşeyler yapmam gerekiyordu, öylece boş boş bekleyerek kendi içimde  severek kendimi sadece yıparatmaktan başka hiçbir şey değildi.

Sokak adamı kafasını aşağıya doğru eyerek " Kader gayrete aşıktır" derler ama ... Neyse sen devam et diyerek kafasını kaldırdı ve kadının gözlerine baktı.

Sokak kadınının kafasına bir şey takıldı o sırada
- Seninde ruhun acı çekmiş belli! Tek derdin açlık olmayacak tabi sende insansın aşık olmuşsundur .
Diyerek adamdan bir açıklama bekliyor gibiydi.
Sokak adamı kahkahalara boğularak
-Hayır ben hiç aşık olmadım , sevgi nedir mideyi doyurur mu onuda pek bilmem çünkü aile kavramı denen şeyi de pek bilmem yaşayamadım anlatmıştım daha önce hatırlarsan. Neyse sen devam et beni boşver şimdi    dedi ve kadını sessiz bir şekilde dinlemeye devam etti .

sokak adamın aşkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin