Somi melangkah perlahan keluar dari pintu utama kedai bunga yang ada ditengah-tengah kota Seoul itu. Dia menghembus nafas berat sebelum mengunci pintu tersebut.
Angin malam menyapu pipi Somi. Dia mengerling jam tangannya sebelum memasukkan kedua-dua belah tangannya ke dalam pocket long cardigan yang tersarung ditubuhnya.
'Baru pukul 8. Awal lagi. ' getus hati Somi.
Hari ni, dia sengaja untuk datang ke kedai bunga miliknya tanpa menaiki sebarang kenderaan. Dia ingin menikmati angin malam itu. Sudah lama dia tak merasai begini.
Ini semua bermula daripada Mnet memisahkan Lee Jinwoo dengan ibu bapanya, Kim Wooseok dan Lee Jinhyuk. Babi kau Mnet. Lepas tu, memisahkan pasangan Weishin. Babi kau Mnet.
Tapi aku redha. Sekurang-kurangnya Jinhyuk dah debut solo.
I like that~
Jadi, malam ini, dia menutup kedainya lambat beberapa jam dari sebelumnya.
Sedang dia berangan, seseorang menyapa dirinya."Hi. " sapa orang itu namun tidak dibalas.
"Hi? " sapa dia lagi. Dia melihat perempuan disebelahnya. Dia perasan akan sesuatu. Okay. Dia pakai earphone.
Dia menarik earphone Somi yang berada di sebelah kiri lalu meletaknya di telinga kiri sendiri. Akibat tindakan itu, Somi terkejut.
"Oh. Chosanghabnida. " tunduk Somi beberapa kali tanpa melihat wajah orang yang menarik earphone nya. Apa yang lebih penting sekarang, dia perlu minta maaf walaupun dia tak tahu apa salah dia.
"Hahaha. Gwencanha. " balas orang itu.
"Nugusaeyo? " Somi terkejut sekali lagi selepas melihat gerangan orang itu.
"Kim Wooseok? "
YOU ARE READING
Macarons
Fanfiction❝ Angin malam yang membuatkan dia dan aku bertemu kembali.❞ ✉ language : malay ✉ status : completed ✈ start : 24/O3/2O2O ✈ end : 1O/O4/2O2O © -hvleybby, 2020