Wooseok terpandang satu kertas di atas counter.
"Eh? Ni nama aku ni. " bisik Wooseok lalu membaca isi surat tersebut.
"11 November 2015? " gara-gara lupa dengan tarikh itu, dia cuba ingat kembali peristiwa pada yang dinyatakan itu.
"Oppa! Saranghae! "
"Wei! Xiao! "
"Bitto! "
"Sunyoul! Hwanhee! "
"Kuhn! "
Kiri, kanan, depan dan belakang.
Semuanya bunyi jeritan peminat Up10tion yang masih tiada gelaran rasmi.Disebabkan group itu masih rookie, peminat mereka masih boleh dikira dan hari ini tepat 100 orang yang hadir.
Walaupun begitu, kumpulan yang diketuai oleh Jinhoo masih bersyukur dengan kesudian peminat mereka untuk hadir.
Diantara 100 orang itu, ada seorang yang bersendirian.
Dia sendiri pun tak tahu kenapa dia berada disitu sedangkan tadi dia elok je jalan-jalan ambil angin petang bandar Seoul.
Dah lah dia hanya memakai t-shirt putih berlengan pendek dan jumpsuit pink pastel. Kemudian dipadankan dengan slingback berbentuk cupcake berwarna pink, blue dan yellow.
Sama sekali bukan pakaian untuk hadir ke meeting sebegini. Sedar-sedar dia dah duduk disebelah seorang fans gara-gara ingin tahu mengapa ramai orang bersama sepanduk disitu.
"Tension Up! Annyeonghaseyo! Up10tion ibnida! "
YOU ARE READING
Macarons
Fanfiction❝ Angin malam yang membuatkan dia dan aku bertemu kembali.❞ ✉ language : malay ✉ status : completed ✈ start : 24/O3/2O2O ✈ end : 1O/O4/2O2O © -hvleybby, 2020