Pov.Kacper
Byłem na dole z wszystkimi oprócz Julki powiedziałem że pójdę zobaczyć co ona tam robi.
Gdy wszedłem zobaczyłem dziewczynę która kierowała się do wyjścia i wpadła na mnie spojrzałem na nią i się zaśmiałem a potem delikatnie złapałem ją za rękę i ciągnełem w stronę schodów.
Gdy byliśmy przy schodach objiołem ją delikatnym uściskiem.
Momentalnie blondynka uniosła wargi.
Gdy zeszlismy na dół czekał już tam na nas team.Pov.Julka
Zeszliśmy po schodach z Kacprem i zobaczyłam kogoś nowego kompletnie nie wiedziałam kto to jest.
Gdy podeszłam ta osoba się odwróciła a ja zobaczyłam Gałe.
- o jeju Michał!
I go przytuliłam a on to odwzajemnił potem znowu poszłam do Kacpra.
Zobaczyłam że jest trochę wkurzony i nie wiedzialam dlaczego.
Przytuliłam się do niego a on mnie objął ramieniem.
Robiliśmy sobie zdjęcia na stronę do sklepu.
Trochę śmiesznie na nich wyglądałam ale nie przejęłam się tym bardzo.
Gdy skończyliśmy poszłam na górę zmyć makijaż i się umyć.
Gdy skończyłam moją rutynę położyłam się na łóżku i przeglądałam social media.
Do pokoju wszedł Kacper i położył się obok mnie wtuliłam się w niego.
Błoński gładził moje włosy a następnie pocałował w czoło.
Wyszedł z moich objęć a ja poczułam dziwny brak i chłód na moim ciele nie wiedziałam co się dzieje.
Przykryłam się kocem i czekałam na bruneta.
Nareszcie wyszedł i położył się znowu obok mnie.
Wtuliłam się w wyrysowany tors chłopaka i czułam bezpieczeństwo którego nie doznawalam przy nikim innym.
Gdy moje powieki zaczęły się zamykać wplotlam swoją rękę w dłoń chłopaka i zasnęłam.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elo benc
Wm że krótki rozdział ale mam brak wenyXDD
Przepraszam jeżeli będą jakieś błędy ale nie chciało mi się ich sprawdzać ahah 🖤70⭐ = next ❤️🔥
CZYTASZ
Mój Skarb :)❤️ || Julka i Kacper 💞
Kurzgeschichten21 Kacper i 16 letnia Julka to dwie przecudowne osóbki. Są oni na ogromnym projekcie w domu X. Czy będą razem co będzie dalej? Zapraszam