3

4.9K 98 4
                                    

Pov.Kacper

Czy naprawdę każdy musi ją brać na prawo?
Boje się że ją stracę.
Niech już ten cholerny odcinek się skończy.
Okej jeszcze tylko 1 osoba.
Starałem się o tym nie myśleć tylko się skupić na odcinku położyłem twarz na dłonie i przetarłem oczy -
Nareszcie koniec, no i bardzo dobrze eluwina.

Pov.Lexy

Hmm

Czyż by tu się ktoś zakochał ?- powiedziałam do Kacpra.
On mi odpowiedział - Nie ? W kim ? haha.
Yhyy I saw you looking at Dżulia
Lexy! - krzykną Błoński.
Naprawdę w nikim się nie zakochałem jak nie wiesz to nie mów okej ?
Zaśmiałam się.
A Kacper odwrócił się i poszedł w stronę kuchni

Pov.Julka

Poszłam do kuchni aby nalać sobie wody w szklankę.
Jak już to zrobiłam skierowałam
się na górę nagle wpadł na mnie Błoński.
Szklanka spadła na płytki i się potłukła a ja straciłam równowagę ale poczułam że Błoński złapał mnie za rękę.
Kacper wyniósł mnie szybko z kuchni (cos w pozycji panny młodej czy jakoś tak ale nie wiedziałam jak to nazwać)
I postawił z 2 metry od rozbitej szklanki.
Powiedział - przepraszam.
Odpowiedziałam mu - nic się nie stało to tylko szklanka ;)).
Poszledł po szczotkę i to posprzątaliśmy.
Ale nie stety wszystko widzieli i od tamtego momentu nie dawali nam spokoju czy jesteśmy już razem i w ogóle. Byłam na nich zła i starałam się ich ignorować ,ale jak bym miała być szczera.
Nigdy nie spotkałam chłopaka który był dla mnie taki miły i coraz bardziej nie mogłam przestać o nim myśleć jak o nim pomyślałam to odrazu wyskakiwały mi rumieńce na policzkach.

Pov.Lexy

Wstałam o 7:00 a że był weekend to Julka nie szła do szkoły.
Więc wymyśliłam taki fajny planik. Wstałam tak aby nie obudzić Julki poszłam po Marcina i po Stuarta i obgadaliśmy plan co zrobić aby Julka i Kacper się stykliXDD
Okej więc tak - powiedziałam do obydwu chłopców.
Gdzie tak około godziny 22 zawołamy Julkę i Kacpra na serial.
Zajmiemy wszystkie miejsca na kanapie tak aby Julka nie miała gdzie siąść więc tak ja wstane i postaram się coś zrobić żeby Julka "wpadła" na Kacpra kolana i przesiedziała tak do koooońca filmu ;))).
Ogarneliśmy wszystkie akcje i powoli się przygotowywaliśmy do nich

21:50

Julka Kacper !
Zawołałam ich na dół każdy już siedział a ja na chwilę zatrzymałam Julkę.
Gdy szybko pobiegłam aby zająć miejsce Julka przyszła i powiedziała - nie ma miejsc ? To ja pójdę po krzesło -powiedziała ze spokojem Julka.
Lecz krzyknęłam do niej -
JULKA COME COME - przyszła i nie wiedziała o co chodzi.
Wstałam i nagle popchnełam Julkę na Kacpra.
Wybuchnęła śmiechem i usiłowała wstać.
Lecz ja jej nie pozwoliłam tyle się z nią przekłóciłam ,że w koncu wyszło na moje haha.

Pov.Kacper

Dziwnie się czułem jak miałem Julkę na kolanach nie przeszkadzało mi to ale pierwszy raz jesteśmy w takiej "dwu znacznej sytuacji XDD".
Nagle poczułem ,,że Julka coraz bardziej wtulała się we mnie.
Położyłem rękę na jej udzie uśmiechneła się.
I musnęła mnie po policzku.
Po 15 minutach policzki mieliśmy obok siebie hahah.
Po tym czułem do niej to jeszcze bardziej.
Kocham ją!

Mój Skarb :)❤️ || Julka i Kacper 💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz