16

2.9K 189 20
                                    

Na samym początku chce wam powiedzeć żebyście wbijali na mojego fanpage na instgramie "julka._.kacper" bo straciłam na moim innym 400 fanów :(( ponieważ moje konto zostało usunięte

Pov.Kacper

Gdy spałem z drobną blondynką obudziły mnie promyki słońca wpadające pojedynczo do pokoju.
Rozejrzałam się po pokoju który oświetlało słońce.
Wstałem i poszedłem do łazienki i weszłem pod prysznic zamknąłem kabinę prysznicową i puściłem zimną wodę która powoli zmieniała się w ciepłą.
Gdy skończyłem wyszłam i stanęłem na puszysty w granatowym odcieniu ręcznik.
Ubrałem się i wyszłam zobaczyłem leżącą Julkę która się już przebudziła uśmiechnęłem się do niej i wzięłem pod pachę laptopa którego pożyczyłem od dziewczyny.

Pov.Julka

Gdy się obudziłam usłyszałam dźwięk lejącej się wody i pomyślałam sobie że to pewnie Kacper.
Nagle zobaczyłam bruneta który wychodzi z łazienki i się do mnie uśmiecha co odwzajemniłam.
Zauważyłam że bierze mojego laptopa ignorując to poszłam do łazienki zrobić makijaż i się ubrać.
Potem wyszłam z łazienki i zobaczyłam że mój komputer leży na toaletce a Kacper leżał na łóżku i coś robił na telefonie.
Ja położyłam się obok niego i chciałam zabrać mu telefon.
Nie udawało mi się to ale po chwili wypiłam się w usta chłopaka i szybkim ruchem wyrwałam nu urządzenie z rąk rozłączając nasze wargi.
Kacper to trochę zignorował a ja weszłam na jego Instagrama i gdy zobaczyłam post na którym oznaczony jest Kacper zamarłam.
Weszłam w niego i zobaczyłam film z koncertu gdzie pocałowałam Kacpra.
Był on na moim prywatnym koncie gdzie byli tylko znajomi.
Kacper to zauważył bo zapytał czy wszystko ok.
A ja nie odpowiadając pokazałam mu film byłam w przeogromnym szoku jak to wypłynęło i dlaczego ta osoba mi to zrobiła.
Kacper zszokowany mnie przytulił i powiedział że wszystko będzie dobrze i napiszę do tych osób żeby usunęły ten film.
Ja się na to uśmiechnęłam ale czułam że pękłam w środku.
Przytuliłam się do niego i chcąc się nie rozpłakać patrzyłam mu się w oczy.
On mnie potem przytulił i pocałował w czoło i wymówił - Julka wszystko będzie dobrze zawsze będę przy tobie - na co ja kiwnelam glową.
Te słowa dały mi trochę otuchy ale w sercu modliłam się żeby to nie wyciekło dalej.
Do głowy ciągle przychodziły mi myśli co na to znajomi ze szkoły i inni ludzie.
I będę musiała się z tym pogodzić bo nie będę mogła się wiecznie z tym ukrywać i bać się przyznać że kocham drugą osobę.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PRZECZYTAJCIE INFORMACJE NA SAMEJ GÓRZE 🙏❤️
Elo benc ❤️🎄
Będę się teraz starać dodawać częściej te rozdziały i poświęcać na nie więcej czasu ❤️😬
100⭐= next ❤️

Mój Skarb :)❤️ || Julka i Kacper 💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz