Pov.Julka
Był poniedziałek więc wstawałam do szkoły.
Zadzwonił budzik a ja szybko go wyłczyłam bo postanowiłam że jeszcze po śpię sobie jeszcze 10 min.
Wstałam i poszłam do łazienki.
Przemykam wodą twarz i nałożyłam peeling.
Następnie się pomalowałam i się ubrałam.
Zeszłam powoli po schodach i chciałam zjeść śniadanie.
Nikogo nie było bo wszyscy jeszcze spali powiedziałam - ahh dlaczego ja muszę tu tylko tak wcześnie wstawać.
Poszłam do spiżarki i wzięłam swoje płatki.
Wsadziłam miskę z mlekiem do mikrofali.
Wyciągnęłam je i zaczęłam jeść wyciągnęłam telefon i zobaczyłam że już się spóźniłam powiedziałam - cholera znowu się spóźniłam.
Włożyłam naczynie do zmywarki, ubrałam się i wybiegłam z domu.
Gdy szłam do szkoły przeglądałam instagrama i zobaczyłam że Kacper wstawił zdjęcie usmiechnłam się i dałam like.
Gdy weszłam do szkoły zobaczyłam nowego chłopaka.
Nigdy wcześniej go nie widziałam ale okazało się że był z mojej klasy i miał na imię Bartek.
Mega mi się spodobał i co lepsze podszedł i zaczął ze mną gadać.
Był megaaaa miłyyy.
Ale szybko się ogarnęłam i pomyślałam - nie Julka przecież on mi się nie podoba Kacper jest lepszy! Hahaha.
Z lekcji na lekcje jeszcze dłużej się na niego patrzyłam.
Wróciłam ze szkoły i odrazu zaobserwowałam go na Instagramie.
Zobaczyłam, że skomentował mi zdjęcie ale bardzo mnie zdziwiło jak - ❤️ a ja mu tak samo odpowiedziałam bardzo się cieszyłam.
Ale Kacper chyba to zauważył.
Bo był smutny i się do mnie nie odzywał próbowałam z nim trochę gadać ale nie chciał.2 tygodnie później
Była środa gdy wchodziłam do szkoły Bartek odrazu do mnie podbiegł i zaczął walić mi komplementy.
Bardzo się cieszyłam i już... to tak właściwie przestałam się interesować Kacprem, NIE ugh no kochałam go ale nie tak bardzo.
Poprostu trochę bardziej wolałam Bartka.
Po 3 lekcji Bartek odrazu podbiegł do mnie i spytał się czy pójdę z nim na spacer.
Bardzo się ucieszyłam się oczywiście powiedziałam że tak.
Nie mogłam się doczekać umówilismy się o 15:00.
Gdy przyszłam ze szkoły odrazu zaczęłam się malować i ubierać.
Byłam P R Z E S Z C Z Ę Ś L I W A A A.Pov.Kacper
Owszem widziałem ten komentarz pod zdjęciem Julii.
Chciałem trochę, jakoś o nią walczyć ale gdy Julka zaczęła też komentować jego zdjęcia to powoli zaczęłem upadac ale gdy zaprosił ją na randkę przestałem...Pov.Julka
Gdy już wychodziłam zobaczyłam Kacpra podeszłam do niego i go przytuliłam on to odwzajemnił ale potem się oderwał zasmuciło mnie to ale sama sobie tak wybrałam ahh.
Wyszłam z domu i wsiadłam do ubera.
Gdy zobaczyłam czekającego już na mnie Bartka bardzo się ucieszyłam.
Spacerowaliśmy po parku było ślicznie.
Liście szumiały, było cudownie.
Potem poszliśmy do kawiarni i wypiliśmy tam kawę i miło spędziliśmy czas.
O godzinie 19 postanowiłam że będę wracać.
Gdy już wychodziliśmy postanowiłam ,że się z nim porzegnam.
Chciałam go przytulić ale on miał chyba inne plany ponieważ złapał mnie w tali i pocałował.
Nie chciałam tego bo nie znamy się za długo ale bardzo się ucieszyłam.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ELO BENC
Spodobał wam się rozdział ?
Jeżeli tak to dajcie serduszko ♡🐝
Jeżeli bdz tu 20-25 ❤️ lecimy z następnym 💞
Eluwina 🖤
CZYTASZ
Mój Skarb :)❤️ || Julka i Kacper 💞
Cerita Pendek21 Kacper i 16 letnia Julka to dwie przecudowne osóbki. Są oni na ogromnym projekcie w domu X. Czy będą razem co będzie dalej? Zapraszam