13

3.2K 162 11
                                    

Pov.Kacper

Leżałem wtulony w Julkę.
Rękoma oplotłem jej plecy.
Nawet w tym posiniaczonym ciele widziałem w niej najpiękniejszą dziewczynę na świecie.
Patrzyłem na jej śliczne oczy.
Delikatnie zacząłem masować jej policzek.
Patrzyła mi się w oczy i lekko uśmiechała.
Spojrzałem jeszcze raz na nią i powoli złączyłem nasze usta delikatnym pocałunkiem.
Następnie przytuliłem ją do siebie.

Pov.Julka

Leżeliśmy z Kacprem do siebie przytuleni.
Nie wiem co ja widziałam w tym całym Bartku przed mną leży najpiękniejszy chłopak na całym świecie.
Oplótł mnie rękoma a ja wtuliłam się w bruneta.
Potem Kacper mnie pocałował i
Podarował mi najśliczniejszy uśmiech jakiego nigdy w życiu nie widziałam.
Patrzyłam mu się w oczy gładziłam jego włosy.
Następnie wtulona w niego zasnęłam.

•SKIP TIME

Gdy się obudziłam wzięłam telefon z szafki i ogladałam shipy o mnie i o Kacprze.
Coraz więcej osób się domyśla że możemy być razem.
Trochę mnie to zaniepokoiło ale odrazu pomyślałam że ludzie i tak się kiedyś domyślą.
Odłożyłam telefon i położyłam głowę na klatce piersiowej chłopaka.
Była sobota więc mogłam sobie pospać dłużej.
Poczułam, że Kacper zaczął gładzić moje włosy więc odwróciłam się w jego stronę.
Zobaczyłam że nie śpi i jeszcze bardziej się w niego wtuliłam a on to odwzajemnił.
Nagle ktoś wszedł do pokoju.
Był to Stuart powiedział - Wstawać gołąbeczki bo idziemy nagrywać.
Wyszedł z pokoju a ja pocałowałam Kacpra i wstałam a on również.
Weszłam do łazienki nie wyglądałam zbyt dobrze.
Postanowiłam się trochę podmalować żeby wyglądać trochę lepiej.
Poszłam się przebrać do garderoby i założyłam dresy i bluzę żeby nie było wiać mojego fioletowego i poszarpanego ciała.
Wyszłam i zobaczylam już gotowego przed mną bruneta.
Gdy zeszliśmy oboje na dół już wszyscy siedzieli na kanapie i czekali na naszą dwójkę.
Podczas nagrywania Stuart powiedział że do teamu dołączy nowy członek.
Zdziwiło mnie to ale bardzo się ucieszyłam że będzie nowa osoba w teamie.
Gdy skończyliśmy nagrywać odrazu zapytałam się stuu kto to będzie a on mi powiedział że będzie to Michał Gała byłam bardzo szczęśliwa bo był on w top model i kibicowaliśmy mu z całym teamem ale niestety odpadł.
Stuart jeszcze oznajmił nam że będzie dziś o 18:00 sesja z ubraniami do sklepu.

Skip time

Była 17, miałam jeszcze godzinę.
Poszłam do łazienki aby poprawić makijaż.
Do łazienki wszedła Lexy.
Powiedziałam jej - Hej - a ona mi odpowiedziała tak samo.
Zapytała się mnie - what are you doing Dżulia ? A ja się zaśmiałam i odpowiedziałam - Maluje się nie widzisz ?
- Przecież dobrze wyglądałaś! - krzykneła a ja jej odpowiedziałam - Ale muszę jeszcze lepiej.
A ona się skrzywiła i wyszła. Kończyłam makijaż i kierowałam się do wyjścia ale wpadałam na Kacpra.
A on się zaśmiał, złapał za rękę i prowadził na dół.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 60⭐= next 💕

Mój Skarb :)❤️ || Julka i Kacper 💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz