Pov.Julka
Szłam do domu bardzo szczęśliwa zaczęło się robić zimno ale na szczęście byłam już blisko domu.
Nareszcie doszłam wooXDD.
Weszłam do domu i zdjęłam kurtkę i buty.
Po kierowałam się do pokoju ciągle myśląc o tym co się stało i jaka jestem okropna, że Kacper przez mnie cierpi.
Kurwaaa, nie mogę.
Weszłam do pokoju odłożyłam torbę i odrazu siadałam do książek.
Skończyłam o 23 powiedziałam do siebie - no to super znowu pójdę spać późno brawo Julka za inteligencję.
Weszłam do łazienki zmykam makijaż i weszłam pod prysznic.
Spakowałam książki i położyłam się spać.Pov.Lexy
Whyyy! Dlaczego ona mu to zrobiła ?
To był best ship.
Fuck!
Zobaczyłam Kacpra schodzącego po schodach był smutny ona go zraniła...
Pobiegłam po schodach do Julki pokoju.
Spała ale nie obchodziło mnie to.
JULKAAA!! DLACZEGO TY MU TO ZROBIŁAŚ ?!?!!!!!?
To był ship my life.
Ona popatrzyła się na mnie i łzy zaczęły lecieć jej po policzkach.
Zdziwiło mnie to nawet bardzo.
Powiedziała mi - ja-a nie chciałam naprawdę.Pov.Julka
Tak na prawdę jak Lexy wbiegła do pokoju to już nie wiedziałam kogo mam tak naprawdę kochać.
Po prostu nie wiem nie mogłam zasnąć myślałam o Kacprze i o Bartku.
Omgg dlaczego ?
Obudził mnie znowu budzik mój największy kolega ugh.
Poszłam do łazienki pomalowałam się wyprostowałam włosy i się ubrałam w sumie to co robię codziennie haha.
Weszłam do szkoły i zobaczyłam Bartka starałam się go jakoś unikać ale nie umiałam.
Gadaliśmy nagle do szkoły weszła jakaś nowa dziewczyna o co chodzi ?
Gdy Bartek ją zobaczył odrazu zaczął na nią patrzeć jak ja bym w ogóle nie istniała po kilku następnych lekcjach było coraz gorzej okazało się że ta dziewczyna chodzi z nami do klasy.
Nazywała się Zosia Bartek latał koło niej jak by nigdy dziewczyny nie widział a do mnie już się nie odzywał.
Podeszłam do nich i chciałam jakoś próbować rozmawiać z nim ale nie umiałam był kompletnie oczarowany ta dziewczyną.
Wreszcie udało mi się go wyciągnąć złapałam go za rękę i zaczęłam ciagnąć.
Zaczęłam na niego krzyczeć - taki jesteś już mnie nie chcesz ? Co może ty szukasz sobie dziewczyny na jeden wieczór?
A on zaczął się śmiać.
To było okropne.
Powiedział mu tylko tyle że - a co ty myślałaś że chce cię na więcej ? Hahaha jesteś dziewczyną na jeden wieczór bo na więcej cię chyba nie stać.
To tak cholernie mnie bolało.
Zaczęłam płakać.
Dobrze, że już koniec lekcji i idę do domu.
Wyszłam ze szkoły cała zapłakana.
Szłam chodnikiem starając się nie płakać ale nie umiałam.
I co ty zrobiłaś ?! Miałaś Kacpra który cię kocha a zamieniłaś sobie na jakiegoś dupka który szuka dziewczyny na jedną noc ! Kacper ci teraz nie spojrzy w oczy.
Przypomniałam sobie te wszystkie chwile spędzone z Kacperkiem ja go kocham!
Błagam niech on do mnie wróci niech on do mnie wróci zrobię wszystko tylko takie myśli zaczęły mi się toczyć po głowie.
Jak ? Przecież on do ciebie nie wróci rozmazałam cały makijaż od łez i jeszcze wszystko mnie bardziej bolało z myślą że on pewnie już do mnie nie wróci.Pov.Kacper
Leżałem na łóżku i starałem zapomnieć o Julce ale nie mogłem za bardzo ją kocham ughhh.
Ale ona mnie już chyba nie...
Nagle wbiegła do pokoju Lexy i wykrzyczała - JULKA MIAŁA WYPADEK KACPERR.
A ja szybko wstałem i powiedzialem - co?!
A ona mi powiedziała - yess ! Auto w nią wjechało.
A ja wybiegłem z pokoju i biegłem w stronę drzwi wyjściowych założyłem szybko kurtkę i buty wziąłem kluczyki od samochodu i wskoczyłem do tego auta jak nigdy hahaha.
Wiedziałem w jakim szpitalu leży Julka więc tam pojechałem i w myślach miałem tylko żeby nic jej się nie stało.
Kocham ją i jak jej się coś stanie to nie wiem co ze sobą zrobię.
Szpital był o 60 kilometrów z tąd więc droga mi zajęła pół godziny.
Gdy już dojechałem zaparkowałem samochód i wbiegłem do szpitala.
Naszczęście pozwolono mi wejść do Julki i bardzo się ucieszyłem.
Gdy weszłem do białego ciemnego pokoju zobaczyłem leżącą Julkę.
Jeju miała bandaż na głowie (i coś jeszcze ale kompletnie nie wiedziałam co napisać XDDDDD)
Odrazu usiadłem obok niej spała ale się obudziła gdy mnie zobaczyła uśmiechnęła się ale po chwili zaczęła płakać wyciągnęła do mnie ręcę i wtuliła się we mnie podniosła delikatnie głowę i pocałowała mnie w policzek a ja weszeptałem jej do ucha
Jestem~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No i macie Kacperka haha ❤️
Jeżeli chcecie następny rozdział zostawcie tu 35 ⭐
Uda się ? ❤️Eluwinaa! 💞
CZYTASZ
Mój Skarb :)❤️ || Julka i Kacper 💞
Nouvelles21 Kacper i 16 letnia Julka to dwie przecudowne osóbki. Są oni na ogromnym projekcie w domu X. Czy będą razem co będzie dalej? Zapraszam