Byl další obyčejný den v Slender Mansion. Všichni dělali své klasické aktivity. Jediný, kdo dělal něco jiného než včera touhle dobou byl EJ, Toby a Clockwork.
Toby se totiž schovával v Maskyho pokoji před Clockwork. Clockwork byla nesnesitelná, neboť řvala na celý Mansion a asociála Slendera tak rušila při práci. A EJ plánoval svou pomstu na Bena. Možná, že mu nevezme ledvinu, ale udělá něco mnohem zlejšího a hlavně vtipnějšího.
„Jacku! ? Kde je Toby?!"
Clockwork mu to zakřičela do ucha. EJ neměl ani tušení, že byla u něj v laboratoři, dokud mu nezařvala do ucha. Jack to však nečekal a dal Clockwork facku, levej hák, pravej hák a dokončil to pěstí do ksichtu. Clockwork začala křičet bolestí a rychlostí světla byla pryč. EJ nad tím jen pokrčil rameny, protože Clockwork nikdo nemá rád od té doby, co poznala Tobyho. Takže od začátku.
Když EJ plánoval svou pomstu, všichni byli buď v obýváku nebo kuchyni. Liu se tam hádal s Jeffem, koho měli rodiče raději. Jane byla na straně Lia a Nina byla na straně Jeffa. Potom tam byl Lost Silver, který měl porovnávat fakta.
„Mě máma dovolila být vzhůru do 10 večer a tobě jen do 9" usmál se Liu.
„Mě máma dávala potají cukroví" ušklíbl se Jeff.
„Mě máma do... -"
„Fajn! Chápu! Vaše máma vás rozmazlovala! Můžete už držet zobák?" LJ je seřval.
„Klid. Co s tebou dneska je?" ozvala se Jane.
„Co se mnou je?! Ještě se ptej! Ben ke mně přišel ve tři ráno a omotal mi kolem věcí barevná světýlka! Nesnáším barvy! A ještě neříkám to, že mě vzbudil!" vysvětlil klaun.
„To je skvělý, ale nemusíš na nás být zlý" přidala se Nina.
„Jestli já jsem na vás zlý, co je Clockwork?" zeptal se LJ a umlčel tak rozhovor.
„Neviděli jste Tobyho?!" zakřičela Clockwork z chodby než přiběhla do obýváku.
„Ano. V noci se mnou v posteli" provokovala Jane.
„Běž, běž, běž, běž, BĚŽ, BĚŽ!" Liu popostrčil Jane a ona vyběhla z obýváku s Clock v patách.
To do obýváku přišel Eyeless Jack s kýblem plným vody. Všichni se na něj zvláštně podívali. Jedinej, kdo pochopil co chce EJ udělat byl LJ. Usmál se jak nejvíc to šlo. Na Jeffa však neměl.
„Ben právě spí. Celou noc totiž dával všude světýlka" informoval ho LJ rovnou.
Ostatní v místnosti kromě EJ se na něj podívali jak na strašidelného klauna. Wait a minute... EJ se pod maskou ušklíbl a šel po schodech do Benova pokoje. Došel k jeho dveřím a kýbl dal na ně. Držadlo přivázal provázkem a druhý konec dal na kliku. Potom dveře zavřel, přičemž přidržoval kýbl, aby se nevylil na něj. EJ odstoupil od dveří a zjistil, že se na něj dívají snad všechny Creepypasty v domě. Chyběli tu jen Slender Brothers, Sally, Toby, Clock, Bloody Painter a Puppeteer.
„NEKECEJ! VYŠEL NOVÝ DÍL ZELDY!" zakřičel Jack.
Uslyšeli rachot, ránu a nadávky. Potom se dveře doširoka otevřeli a na Bena se vylil celý obsah kýble. Zakřičel jak malá holka, která vidí pavouka na své oblíbené hračce. Křičel tak hlasitě, že přiběhla i Clockwork a asociál Slenderman. Ostatní se váleli smíchy na zemi. Dokonce se začala smát i Clock a Slender se taky trošku pousmíval. Byl však jediný, kdo to dokázal udržet. Potom si odkašlal.
„Kdo to byl?!" zakřičel Ben, slzy na krajíčku.
„Pomsta za ledviny!" křikl EJ a hodil na něj balónek plný vody.
Balónek se okamžitě rozplácl na Benově obličeji a on zapištěl ještě třikrát víc. To už nevydržel ani Slender a všichni se začali smát nanovo, že se z Maskyho pokoje podíval i Toby.
„Chceš válku? Máš ji mít!" a tímhle se Ben zvedl a práskl za sebou dveřmi do pokoje.
„Jako by jsi mě mohl naštvat víc než jsi naštval včera" zakroutil hlavou Jack a odešel k sobě do pokoje.
„Nevid- Toby!!!!!" Clockwork se rozběhla za svým Senpaiem.
Toby okamžitě vběhl zpět do pokoje, ale Clock už držela dveře. Nebyla ještě tak vteřinu předtím na druhé straně chodby? No..to je jedno. Chytila Tobyho za kupucu a škrtila ho tím. Začal lapat po dechu, ale Clock ho stejně nepustila.
„P-prosí *Tik* sím. P- *Tik* P-pomo *Tik* c-c" Toby sebou tikal víc než obvykle.
To přiběhl hrdina Liu skočil po Clocky jako Wrestler v ringu. Držel Clockwork pod sebou, ale ona se začala vzpírat. Toby samozřejmě jako největší srab utekl do bezpečí svého pokoje a zamkl. Jeff přišel za Liem se Silverem v závěsu.
„1! 2! 3! Liu vyhrává zápas!" Jeff zvedl Liovu ruku do vzduchu.
„Kluci jsou pitomí!" naštvala se Clock.
„A Toby je co? Non-gender?" zeptal se Lost Silver.
„Ehh....Co?"
--------------
HELLO MY FRIENDZ! Co si myslíte zatím o tom, že dodržuju Advent? Sice je to teprve druhý den, ale hej! Držím se ^-^
Je něco, co bych měla do budoucí kapitoly přidat? A nebojte.... některé Creepypasty tam ještě přidám. Jenom není ten správný čas 😸 Mimochodem, tahle kapitola má přes 700 slov..
And Bai!
ČTEŠ
Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]
RandomAhojky! Jelikož je prosinec, rozhodla jsem se udělat takový vedlejší "příběh" nebo spíš příběhy. Každý den by měl vyjít nový a bude vycházet až do Vánoc...Enjoy! !!!!Důležité!!!! - Když jsem příběh psala (aneb prosinec 2019), neznala jsem původ Chee...