22. Prosinec

208 13 6
                                    

„A bude mít zahnutý zuby nahoru?" optala se Sally.

„Musíš vydržet a budou i zuby" odpověděl Jeff.

„Nene, já nemusím! Já už ho vidím!" ukázala Sally.

A tam stálo.... Tam stálo a zíralo to na Jeffa a Sally. Byl to....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Byl to BEN a měl nasazenou masku prasete. Jeff a Sally zakřičeli a běželi do Mansionu s BENem v patách. Jeff a Sally zabouchli dveře před BENovým ksichtem. Takže hádáte správně. BEN do nich narazil a ve dveřích byl otisk jeho "Ultra Mega Nádherného" obličeje.

„Co se t...- pppppffffffttt" Jane uviděla otisk BENova ksichtu.

Všichni tři se začali nekontrolovatelně smát. BEN však otevřel dveře a vešel dovnitř s nejvíc CREEPY(Pasta) ksichtem, který kdy kdo může na BENovi vidět.

„YOU SHOULDN'T HAVE DONE THAT" řekl tentokrát docela démonicky.

Sally s pištěním utekla. A udělala dobře. Zato dva Killeři tam jen nevěřícně seděli na zemi. BEN k nim přišel blíž a když byl u nich, Killeři si prostě řekli "Nope" a začali zdrhat.

„Nemůžete utéct duchovi elektroniky" zasmál se BEN.

Jeff s Jane prostě odhodili mobily na stůl, kolem kterého probíhali. BEN udělal Okay Guy Face a vzdal to. To však Jane ani Jeff nevěděli a běželi pryč z Mansionu někam do Area 51 nebo já fakt nevím. Cestou minuli Ninu a ta začala běžet s nima. Proč? Nemohla dopustit aby ta ŠPINAVÁ POTVORA JANE byla sama s jejím SENPAIEM. To nejde!

„A všichni tři doběhli do Area 51. Konec" Liu zavřel knihu a popřál Sally dobrou noc.

„Nemůžu uvěřit, že jsi fakt dokázal napsat knihu o tomhle za pár hodin" řekl nevěřícně Masky a dal Liovi dolar.

„Nikdy nepodceňujte Woodse" Liu si vzal dolarovku.

„Koho? Tebe nebo Jeffa?" optal se Hoodie s úšklebkem.

„Mě, krucinál! Jeff je Jeff" vysvětlil Liu.

„A Liu je Liu. Co dál?" optal se Masky.

„Co dál? Hm... To Be Continued" usmál se Liu.

Kapitolu smím ukončit jen JÁ!" křikla autorka.

„Nezájem" odpověděl Liu.

Jen počkej, až ti dám trest od asociála Slendyho" informovala ho autorka a zmizela.

„To chci vidět" usmál se Liu.

V tu chvíli se tam teleportoval Slender a vzal Lia pryč. Masky s Hoodiem se na sebe podívali *Ehm Ehm*. Podívali se na sebe přes masky ( a ne, nemyslím Tima). Potom se začali smát jak krevety (Aj! Autokorekce.. ). Jak kreténi.

„Dostaneš trest" řekl Slender ve své smexy vánoční kanceláři.

„Za co?!" vykřikl Liu.

„Idk. Řekla to autorka" pokrčil Slendyho rameny.

„Potvora" procedil Liu mezi zuby.

Kdybych byla potvora, nechala bych ti nárůst paroží, bobří zuby a nechala tě chcípnout ve své roli psychiatra" usmála se autorka a jak se objevila i zmizela.

„WTH?!" křikl Liu.

„Prostě budeš vynášet smetí" Slendy ho potom teleportoval pryč z kanceláře.

„Co máš?" zeptal se TIMOTHY WRIGHT.

„Mám chodit se smetím" protočil Liu očima.

„Tak na" Masky mu podal asi 20 pytlů s odpadky.

-----------

Nemůžu uvěřit, že už jen další 2 kapitoly! OMG!!! Po Vánocích by potom měli vyházet x Reader knížky. Ehm... A taky mě zase začal víc bavit Undertale než CP a LOZ. To je smutný :'( xd
Kapča obsahuje přes 400 slov.
A adios!!!

Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat