3. Prosinec

365 17 4
                                    

„Hej M*Tik*asky! Hej Masky!" žádná odpověď.

„Hej Masky! Mas*Tik*ky! Hej Masky!" stále žádná odpověď.

„MAA*Tik*AASKYYYYY!!!!" Tobyho pokusy byly však stále marné.

„MA*Tik*SKY!" Masky však stále nereagoval.

„Hoodie? Je M-Masky v p-pořádku?" zeptal se bezradně Toby.

„On je. Co je ale s tebou, to fakt nevím" Hoodie se zasmál vlastnímu vtipu.

Mezitím co se Waflovač a.k.a Toby urazil, Lost Silver ležel na posteli a říkal své problémy Liovi. Tohle dělal každý den až si Liu přišel jak psychiatr. I když... Pokud máte za bratra Jeffa, žijete v domě zabijáků a váš spolubydlící v pokoji nemá ruce, jinak si připadat ani nemůžete.

„...A tak.... Víš jak těžký je to? Prostě žít a nemůžeš si zahrát ani to Pokémon Go?!" Silver skoro plakal.

„To jsou problémy, které frčí světem" přikývl sarkasticky Liu a snažil se soustředit na knihu.

„Moc mi nepomáháš" urazil se Lost.

„Ty mně taky ne. Snažím se číst" Liu zamával Silverovi knihou před obličejem.

„Mám toho dost. Ty jsi dneska úplně mimo" řekl Lost.

Lost Silver šel ke dveřím. Potom mu ale něco došlo. Vždyť nemá ruce! Snažil se otevřít hlavou. Klika se však vrátila do původního stavu a praštila Losta do čela. Syknul a zkusil to znovu. Po několika dalších pokusech se podíval na Lia.

„Mám ti otevřít dveře?" zeptal se Liu, který ho celou dobu pozoroval.

Lost jen pokývl hlavou a potom se díval do země jako potrestané dítě. Liu protočil očima, ale zvedl se a šel otevřít. Silver okamžitě vyběhl ze dveří a spokojeně si pobrukoval Pokemon Go Song. Liu si povzdechl. Proč on musel mít takovou karmu? Nikdy mu tolik nic nevadilo. Jeho bratr ho chtěl zabít. Fajn. Jeho snoubenka chcípla kvůli útočníkovi. Fajn. Ale mít pokoj s Lost Silverem bylo snad to nejhorší, co se mu kdy stalo. Liu si lehl na postel a díval se do stropu. Po chvilce se ozvalo zaklepání.

„Je otevřeno" zamručel Liu.

Do pokoje vešla Sally. Charlieho držela spokojeně před svým tělem. Liu se zvedl a usmál se na nově příchozí. Sally mu úsměv opětovala a skočila vedle něj na postel.

„Potřebuješ něco Sally?"

„Lost přišel do obýváku a řekl, že mu nepomáháš s depkou. Co je to depka? Když jsem se ho zeptala, řekl, že ty mi to řekneš" vysvětlila Sally.

„No jasně. Nikdo nikdy nepřijde za Liem pokud něco nepotřebuje" ušklíbl se Liu.

„Ale takhle to není" zasmála se Sally.

„Dělám si srandu. Depka je... Když je někdo hodně smutný" snažil se jednoduše vysvětlit Liu.

„Mám depku, že ještě nejsou Vánoce" řekla Sally.

„Al...ale.... Zapomeň, že jsem něco řekl. Zeptej se Helena."

„Dobře" Sally odešla z pokoje.

„Ona fakt odešla?" divil se Liu.

Mezitím, co se Sally ptala všech co je to depka, Ben přemýšlel, jak by oplatil Jackovi jeho minulý vtípek. Vtipný to nebylo. Vždyť voda je přece pro Bena nejhorší věc co existuje. Seděl u stolu ve svém pokoji a koukal na internet pro inspiraci. Potom našel něco skvělého! Skvostného! Nejlepší prank na světě. Jde o to, že vezmete nějaké jídlo a naplníte ho něčím nechutným. Jelikož EJ nemůže nic jiného, než lidské vnitřnosti, takový problém by to neměl být.

Ben se vyplížil z pokoje se zubní pastou v ruce. Doplížil se do kuchyně, kde byl stále Masky, Hoodie a uražený Toby. Otevřel lednici a v úplně horní poličce vzal jednu ledvinu. Dal do ní pastu. Bude potřebovat novou, protože všechnu vyplácal na jednu ledvinu. Když se podíval na hodiny, vylekal se. V tuhle dobu chodí EJ na jídlo.

Rychle zašrouboval sklenici a dal jí úplně dopředu. Opřel se o stěnu, ruce křížem a sledoval dveře. Pastu schoval pod ruce. EJ po chvíli opravdu přišel. Masky, Hoodie ani Toby neviděli, co Ben udělal. Všichni tři Proxy se však otočili. Vycítili levárnu. EJ si dal masku na vlasy, aby mohl jíst. Vzal si sklenici přímo ve předu a kousl do ledviny. V ten moment však začal extrémně kašlat a ledvinu pustil na zem. Bylo mu na zvracení. Kašlal pastu a kousky ledviny. Ben se začal smát mezitím co Proxies jen kroutili hlavami.

„*zakašlání* co jsem *zakašlání* t-ti kdy provedl?" po větě se EJ rozkašlal ještě víc.

Jack měl slzy na krajíčku. Ležel na zemi v klubíčku. Ben si to nechtěl přiznat, ale měl trochu výčitky svědomí. Potom si však vzpomněl na vodu a rozesmál se nanovo. Toby zatím odešel za asociálem Slenderem, aby pomohl Jackovi.

„Ochutnej tu bolest! Říkal jsem, že dostaneš pomstu" usmál se Ben vítězně.



---------

Mě tak hrozně baví tohle psát. Můžu se tu vyřádit ^-^
Chudák EJ. Co myslíte?
BTW: tentokrát to má přes 700 slov. A čau! ^-^

Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat