„Vánoce, Vánoce přicházejí..."
„Půjdem spolu do Betléma..."
„Rolničky, rolničky..."
„N-nesem vám n-noviny..."
„My tři králové jdeme k vám..."
„Já mám styl, já mám cash!"
„JEFFE! KAZÍŠ VÁNOČNÍ ATMOSFÉRU!" křikl Sully.
„Sorry not sorry" usmál se Jeff.
„Já přísahám, že ho jednou zabiju! Sully!" napomenul Liu svou druhou personalitu.
„KDE JSOU MOJE LEDVINY?!" ozval se EJův démonický hlas.
„NEVÍM!" odpověděl odněkud Glitchy Red.
„BENE?! Nevíš o tom něco?" zeptal se Jack, když přišel do obýváku.
„Tentokrát ne" pokrčil rameny.
„NEKRČ TĚMI RAMEN..-"
„Ramen?! Kde?" přiběhl Lost Silver.
„Hádám, že Ramen tu asi nemáme" poplácal ho Masky po zádech.
„AW!" rozesmutněl se Silver.
„Nechcete někdo Ramen?!" křikla Clockwork z kuchyně.
„JÁ!" Lost Silver běžel ke Clock jak pejsek za svou paničkou.
„Já už ani nevím, co se tu děje" Hoodie udělal Face Palm.
„Ale já vím, co se tu děje! Někdo mi sebral všechny nasbírané ledviny!" přimíchal se EJ do rozhovoru.
„A podíval jsi se u sebe v laborce nebo v pokoji?" optal se LJ.
„Co by tam dělaly? Jasně dávám své ledviny pouze do mrazáku v kuchyni. Minimálně od doby, co mi BEN zničil pár sklenic" v EJově hlase bylo poznat naštvání.
„To bylo omylem!"
„Ale ten zubní tentononc v nich ne!"
„To byl..-"
„ZMLKNĚTE VŠICHNI!" přerušil je Sully.
„Pokud vím, Sally právě spí v obýváku. Jestli jí vzbudíte, budete jí hlídat. Liu, ty neumíš vyjednávat! Zmlkni Sully!" Liu se tam začal hádat sám se sebou.
„Teď se opatrně vyplížíme a budeme dělat, že je neznáme" pošeptal Masky Hoodiemu, když šli pozpátku ke schodům.
„Souhlas" přikývl Hoodie a s Maskym se opatrně vyplížili až do jejich pokoje.
„Zahrajeme tu nejvíc rebelskou hru" vymyslel Hoods plán, když byli v pokoji.
„Tak se předveď" pobídl ho Masky.
„*Nádech* Člověče nezlob se!" Hoodie vznesl krabici vítězně do vzduchu.
„Bože..." Masky praštil hlavou do stolu.
„Prostě přiznej, že jsi marnej! Nemůžu přiznat lež! Tvoje výmluvy jsou jak u prvňáka! Jenže jsou nejvíc log-... Kde je Masky a Hoodie?" zastavil Liu hádku sám se sebou.
„Nevím, asi odešli z toho blázince co tu je. A upřímně? Já jdu taky" Jane zamávala, i když jí nikdo neviděl.
„Srabe" začal ji Jeff provokovat.
„Zopakuj mi to" otočila se na něj Jane.
„S. R. A. B. E." hláskoval jí to Jeff.
„Ty jseš tak bledej jako mrtvej" procedila Jane mezi zuby.
„RUN!" Ben si opět neodpustil meme.
Jako na povel vyběhla Jane za Jeffem.
„Co je to tu za Velkou Pardubickou?" zeptal se Puppeteer, který přišel s Bloodym v patách.
„J-Jeff řekl Ja-Jane, že je *Tik* s-srab" vysvětlil Toby.
„Jo taaak" přikývl BP a usrkl si horké čokolády, kterou vzal nevím kd..!!!
„Nemůžeš mi ze stolu jentak brát horkou čokoládu! Ještě jednou a už se tu neobjevíš! Teď mi vrať můj nápoj, prosím" ozvala se autorka.
„Ani napít se nemůžu" zamumlal Helen potichu.
„Cože?"
„Nic..."
----------
Ale jestli máte čokoládu vy, BP nebo já, tahle kapča dnes opět končí (měli by jste být smutní, ale vím, že jásáte..) a tak vás informují o tom, že kapitola dnes obsahuje přes 400 slov.
A čau! •-•
ČTEŠ
Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]
AcakAhojky! Jelikož je prosinec, rozhodla jsem se udělat takový vedlejší "příběh" nebo spíš příběhy. Každý den by měl vyjít nový a bude vycházet až do Vánoc...Enjoy! !!!!Důležité!!!! - Když jsem příběh psala (aneb prosinec 2019), neznala jsem původ Chee...