Takže GUYZZZZ....tohle je první příběh. Budu se to snažit vydávat každý den (pokud tohle čtěte, tak už nemám ani na výběr xd). Je to spíš takový komediální sbírka příběhů z mé retardované hlavy....ENJOY
------------
„Bene!" vykřikl EJ naštvaně.
Počkat... co že se to vlastně stalo? Začněme od začátku.....
Byl to úplně obyčejný den pro všechny Creepypasty v Slender Mansion. Jeff a Jane se hádali mezitím co Nina se je snažila oddělit. Toby jedl své wafle (A/N: Ne! Nebudu psát 'vafle') a Clockwork se snažila získat jeho pozornost všemožnými způsoby. Masky byl před domem, kouřil cigaretu a povídal si s Hoodiem. Ben hrál Zeldu a Sally seděla vedle něj se svým medvídkem, přičemž ho pozorovala. Liu ležel ve svém pokoji a četl si knihu, přičemž si vedle něj své srdce vylíval Lost Silver. EJ byl ve své speciální místnosti a počítal svůj úlovek za poslední týden. LJ se v kuchyni snažil vymyslet novou příchuť bonbónů a moc mu to nešlo. Bloody Painter a Puppeteer si povídali, mezitím co se snažili ignorovat tři Killery ve vedlejší místnosti. Smile Dog probíhal chodbami, neboť naštval SeedEatera.
Slendermanovy bratři též dělali své každodenní činnosti. Offenderman byl venku na lovu různých ženštin. Trenderman se probíral svým šatníkem a rovnal kusy oblečení podle barev a velikostí. Splendorman nadšeně pozoroval Trendermana a když se nedíval, pomíchal mu poskládané oblečení. A Slenderman seděl jako největší asociál ve své kanceláři a probíral se svými papíry.
Puppeteer se snažil Helenovi říct historku, když se z obýváku ozvala hlasitá rána. To už se Puppeteer naštval a běžel do obýváku s Bloodym v závěsu. Nejdřív se podíval doprava, tam seděl Ben se zastavenou hrou a Sally schovaná za ním. Ben se díval na druhou stranu než Puppeteer. Ten to však rychle změnil a díval se na levou stranu. Nina měla hlavu v koši, Jane byla v nepřirozené poloze v Smilově pelíšku a Jeff byl pod pelíškem.
„Můžete mi říct, co se tak strašného stalo tentokrát?" zakřičel Puppeteer.
„Jfhane řhefkla o Jfeffhovi, žhe nhení hezkhej!" ozvala se Nina z koše.
„Přesně tak! Všichni vědí, že jsem nejhezčí" zvýšil si ego Jeff.
„Kravina!" ozvala se Jane.
Hned, co to dořekla se Jeff snažil zvednout zpod pelíšku, ale nevyšlo to a rozplácl se zpět na zem pod Janeninou váhou. Ta se začala hystericky smát. To Jeffa naštvalo a tentokrát se mu povedlo Jane shodit. S žuchnutím dopadla na zem a Jeff se spokojeně nadechl.
„Jak jste se do takových poloh vůbec dostali?" zeptal se Helen.
„Co já vím" zamručel Jeff a odešel z obýváku.
Mezitím, co Puppeteer začal křičet snad na celé patro, Ben a Sally nepozorovaně odešli z obýváku. Hned, co byli na chodbě, vyběhli schody a odešli do svých pokojů. Sally si v pokoji začala hrát s Charliem a totálně se přestala zajímat o zbytek světa. Ben si přistoupil ke své poličce, na kterou se díval jednou za uherskej rok. Podíval se na kalendář, který ani nevěděl že má. Bylo 1. Prosince. Nejdřív se na datum nezaujatě díval, ale potom mu došlo, co to znamená.
„OMG!" vypískl Ben nadšeně.
Rychlostí světla vyběhl z pokoje přímo do Slenderovy kanceláře a aniž by zaklepal, byl uvnitř. To Slendyho naštvalo. Nesnáší, když nikdo neklepe. Slenderman se postavil a jeho chapadla se začala nebezpečně kroutit. Když to Benovi docvaklo, odešel zpět na chodbu. Hned poté zaklepal a když se ozvalo "dále" vešel dovnitř.
ČTEŠ
Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]
SonstigesAhojky! Jelikož je prosinec, rozhodla jsem se udělat takový vedlejší "příběh" nebo spíš příběhy. Každý den by měl vyjít nový a bude vycházet až do Vánoc...Enjoy! !!!!Důležité!!!! - Když jsem příběh psala (aneb prosinec 2019), neznala jsem původ Chee...