8. Prosinec

279 15 3
                                    

Může obsahovat vulgarismy a sexuální narážky... Proč to vůbec píšu? Všichni to stejně ignorujou -_-

„Čokoláda!" křikla Sally, když se podívala do spíže.

„Ta čokoláda je moje!" křikl Ben.

Vlastně je moje" objevila se autorka Lucy, vzala čokoládu a zase zmizela.

„WTF?!" Ben se tvářil, jak kdyby viděl ducha.

„Tváříš se, jak kdyby jsi viděl ducha. Jenže ty tu dvakrát být nemůžeš. Naštěstí... " ozvala se Jane.

„Ale ta čokoláda.... Ona.. Ono... Není tu!" Ben udělal dramatickou pózu.

„Tak se vezmi něco jinýho" řekla Jane.

„Že mě to nenapadlo!" poznamenal sarkasticky Ben.

„Sarkasmus poznamenán" Jane se napila svého kafe.

„Mhmm..." Ben si sedl na své místo u stolu a jedl jogurt, který nemám nejmenší tušení, kde vzal.

„Jane ty kurvo! Ty jsi se mi zase hrabala ve sbírce nožů, že?!" křikl Jeff, když přiběhl do kuchyně bleskovou rychlostí.

„Možná~" Jane se opět napila kafe.

„Co se tu děje?!" Slender se teleportoval do jídelny. Všichni ho samozřejmě ignorovali.

„Co znamená 'kurva'?" zeptala se Sally.

Jane okamžitě vyprskla kafe na Bena.
Ben se zakuckal jogurtem. Jeff upustil nůž a ten se zapíchl do podlahy, milimetr od jeho nohy. A Slender tam prostě stál a zíral (ehm ehm... Chápete, ne?) na Sally. Potom se zaměřil na Jeffa.

„No kurva!" Jeff se po této větě chytil za pusu.

„And he's like oop" zasmál se Ben.

„Jane, víš co dělat" Slender ukázal na Sally.

Jane se zodpovědně zvedla a ještě víc zodpovědně šla k Sally a odešly do jejího pokoje. Slenderova chapadla se vřítila přímo na Jeff a chytla ho za nohu. Jeffrey tak byl hlavou dolů.

„My musíme něco vyřešit" Slender se teleportoval pryč i s Jeffem.

Ben to všechno jen pobaveně sledoval, že si neuvědomil, že dává do pusy už po několikáté prázdnou lžičku. Když si to uvedomil, rychle všechno uklidil. Kelímek do dřezu, lžička do koše.

„Wait, wut?!" Ben se podíval do dřezu.

„And I'm like oop" Ben rychle vyndal kelímek a hodil ho do koše, čímž pohřbil lžičku.

„Je to jen jedna lžička... " opakoval si Ben při cestě z kuchyně.

Jelikož šel pozpátku, do něčeho, nebo spíš někoho, narazil. Když se podíval, zjistil, že je to Puppeteer. Puppy se na něj jen tázavě díval. Potom se však Puppeteerův výraz změnil zpět.

„Bene, nevíš kd-"

„Nevím, kde je lžička!" Ben odsprintoval do pokoje.

„Jen jsem chtěl vědět, kde je Helen" Puppeteer se podrbal na hlavě.

Sally a Jane mezitím byly v Sallyině pokoji. Seděly na posteli a Jane se snažila vysvětlit, že to slovíčko je špatné.

„Sally, to slovíčko neříkej" Jane na ní mluvila, jak na psa.

„Ale proč to Jeff říká a já nemůžu?" zeptala se Sally.

„Protože Jeff nemá rozum. Proto jsme lepší" usmála se Jane.

„Takže to nemůžu říkat?"

„Ne. Ani já to neříkám" mrkla Jane.

„Vždyť jsi to řekla dneska ráno."

*To ráno*

„Clockwork! Ne! Nepůjčím ti MOJE NEJOBLÍBENĚJŠÍ tričko" křikla Jane na Clock ve svém pokoji.

„Prosím! Chci na Tobíka udělat dojem" žadonila Clockwork.

„Už několikrát ti řekl, že nemá zájem!"

„A dneska to hodlám změnit" Natálie se tvářila egoisticky.

„Tebe by nechtěl ani Lost Silver a to je na to zoufalej dost!"

„Tssskk. Zvládnu sbalit i jeho, i Maskyho i kohokoliv jiného" Clockwork se zatvářila pyšně.

„Ne. Maskyho jen dostaneš do trojky s Hoodiem. To dokáží totiž každá holka, co není ošklivá jak Marfuša" Jane byla už dost naštvaná.

„Furt víc než ty" usmála se Clock.

„Alespoň ses teď přiznala, že jsi kurva. A teď vypadni" Jane strčila Clock do dveří a zabouchla.

*Zpátky do přítomnosti, protože Liu je sexy AF*

„Eh... To... Neřeš Sally. Prostě to neříkej" znervózněla Jane.

Jeff mezitím byl na židli v Slenderově kanceláři. Nohy měl dané u hrudi a plakal jak malý kiddo, když prohraje ve Fortnitu. Slender netrpělivě seděl naproti němu. Svými prsty klepal do stolu.

„Neveděl jsem, že tam byla Sally" ospravedlnil se Jeff.

„Proč jsi to vlastně řekl?" Slender nebyl spokojen s jeho odpovědí.

„Jane se mi zase hrabala v mojí sbírce nožů" vysvětlil Jeff.

„Za prvé - to byla Nina. Za druhé - trest tě nemine" po chvíli přemýšlení odpověděl Slendy.

„Budeš muset prát až do Vánoc. Přeci jen, někdo to dělat musí" Slender po této větě poslal Jeffa dělat něco užitečného.

Mezitím přišel LJ do kuchyně. Otevřel šuplík s příborem. Ale. Ale! ALE! Chyběla tam jeho oblíbená lžička!

„REEEEEEEEEEEE!!!!!!!!"

-----------

HELLO THERE MAH FRIENDZ! Tato kapča obsahuje přes 700 slov.

Chtělavám jen říct, že Creepypastas x Reader + Dark Link x Reader x Link pravděpodobně nebudou vycházet do Vánoc. Důsledek je tahle "knížka" nebo jak to mám nazvat...
And BAI!

Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat