Obsahuje vulgarismy a sexuální narážky.... A opět to nikoho nezajímá ;-;
„Jeffreyi Woodsi!" zakřičela Jane na celý Mansion.
„Oh Shit!" Jeff utíkal před Jane, která našla jeho schovku.
„Here we go again" Ben si usrkl kávy v kuchyni a pobaveně to sledoval.
„Řekni mi co jsem zase provedl?!" Jeff se teď schovával za Benem a Jane byla na druhé straně schodů.
„Ještě se ptej! Sahal jsi mi na spodní prádlo!" křikla Jane.
Ben okamžitě vyprskl kafe a začal se smát jak magor. Jeffovi jakoby najednou svitlo v té jeho prázdné hlavičce.
„Jo tooohleee" pokýval Jeff hlavou.
„Jeez! Slender mi nařídil prát do Vánoc!" vysvětlil Jeff, stále schovaný za Benem.
„Fakt? Tak to si radši budu prát sám. Nehodlám mít růžový oblečení" Ben si opět usrkl kávy.
„Nápodobně. Bůhví co s tím prádlem dělá" zapřemýšlela Jane.
*Momentálně v Jeffově mysli"
„Baby! Baby! Baby! Ooooohhh" Jeff držel koště a zpíval do něj.
Měl na hlavě svoje trenky, byl bez trička a díval se do zrcadla.
„Babyyyyyyy!" kdyby měl Jeff víčka, mrknul by na sebe.
„Můj bratr není normální" řekl si pro sebe Liu.
Oba ještě stále byli "normální" lidé a nikoho nezabili. Když Jeff na chvíli ztichl, Liu začal zase pracovat na úkolu do školy.
„Wow! I'll be good! So good! S-.."
„Zmlkni už sakra!" křikl Liu a hodil po něm sešit.
*Zpátky do přítomnosti, protože Smile Dog mi žere čokoládu ;-;*
„Jeffe!" Ben dal Jeffovi facku.
„Za co to bylo?!" křikl Jeff.
„Stál si v tranzu asi pět minut. Ať jsem na tebe řval jakkoliv, žádná reakce" Ben pokrčil rameny a zvedl se od stolu.
„Já vím, na co myslel" usmál si Liu ze svého emo koutku s knihou v ruce.
„Na co?" vyzvídal Ben.
„Mám být svině nebo ne?" ptal se spíš sebe Liu.
„Opovaž se!" Jeff byl v pozoru.
„Přemýšlel určitě nad tím. Jop" Liu pokýval hlavou.
„NAD ČÍM?!" křikl Ben.
„Měl na hlavě trenky, byl bez trika a zpíval do koštěte Baby od Justina Bobra" zasmál se Liu.
„Ty zrádče!" Jeff byl uražený.
„A potom jsem po něm hodil sešit" Liu hodil po Jeffovi knihu.
„AU! Za co?!" zařval Jeff.
„Za tvojí existenci" Liu se zvedl, vzal si knihu a odešel.
„Je pravda, že kdyby si nebyl, tvoji rodiče by žili a tvůj bratr by nebyl zabiják" zamyslel se Ben.
„Bene?"
„Jo?"
„Je pozdě. Jdi spát" Jeff vytáhl ze své kapsy od mikiny nůž.
„Oh Hell NO!" Ben začal zdrhat.
Jelikož je ale línej, jak asociál Slender, po pár vteřinách byl unavený. Potom zakopl o jednu ze Sallyiných hraček a hodil držku uprostřed obýváku. Jeff byl okamžitě na něm.
„Nerad vás ruším, ale je tu dítě" ozval se Masky z gauče.
Až teď si oba CHLAPCI všimli velmi podivně vypadající polohy. Oba se začali červenat.
„No... Alespoň jsem nahoře" zasmál se Jeff.
Ben se pokoušel dostat z Jeffova sevření, ale nešlo to. Jelikož není dost chytrý na to, aby se prostě teleportoval přes elekotroniku, začal sebou škubat. Masky s Hoodiem mezitím jedli popcorn. Nevím jak ho jedli přes masky ani kde ho vzali. Možná to ani vědět nechci.
„Bavíte se dobře?" zamručel Ben, který se vzdal.
„Já jo" ozvala se Sally vedle nich.
„To jsem fakt rád" poznamenal Ben sarkasticky.
„*Inhale* POMOOOOOCCC! LIU! TOBY! KDOKOLIV!" Ben začal křičet.
„Neřvi" najednou se tam objevila Jane a dala mu pohlavek.
„HA!" křikl Jeff.
„NEŘVI!" Jane dala pohlavek i Jeffovi.
„NANI?!" Jeff slezl z Bena a on se konečně nadechl.
„Jane záchranářka" řekl Ben a vlezl do televize.
Čeho si však nevšiml bylo to, že tam byl pořad o vaření. Masky s Hoodiem se tedy diváli, jak Ben leze do vnitřku kuřete. Začali se smát jak ti největší dementi a Sally se taky trošku hihňala.
Jane se mezitím snažila zabít Jeffa, ale Jeff byl trošku rychlejší. Běželi ze strany na stranu, z místnosti do místnosti a naráželi z osoby na osobu.
Většina z nich začala povzbuzovat Jane. Jeff měl jen jednoho fanouška - Ninu.„Oi!" Jeff o něco zakopl, rozrazil dveře od sklepa a padal po schodech až někam hluboko dolů.
„Aaaahhh" zamručel Jeff.
„J-Jane? Pomůžeš mi?" optal se zezdola.
„Zapomeň" Jane zavřela dveře a Jeff tak ležel ve tmě.
Po chvíli ležení se zvedl a poslepu našel vypínač. Rozsvítil a co nevidí. Vánoční výzdoba, Velikonoční výzdoba i Halloweenská. A bůhví co všechno ještě.
„Holy Moly! Tohle... Je tak přísně nechutný.... Mám nápad!" zasmál se Jeff a začal skládat spoustu věcí dohromady.
Když měl hotovo, nějakým způsobem zhasl, vyšel do schodů a zavřel dveře. Zamířil si to k sobě do pokoje a pracoval na svém projektu. Semtam se samozřejmě řízl, praštil a nebo si ublížil jiným způsobem. Nakonec to ale měl hotové.
A co měl hotové? Hahaha... Ha...
Cliffhanger ;-;
-----------
Takže.... Tahle kapitola obsahuje přes 700 slov. Doufám, že se vám líbila a snad mě nezabijete za ten konec... Však se to brzy dozvíte. Zítra...
Tak A... Hoj?
ČTEŠ
Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]
DiversosAhojky! Jelikož je prosinec, rozhodla jsem se udělat takový vedlejší "příběh" nebo spíš příběhy. Každý den by měl vyjít nový a bude vycházet až do Vánoc...Enjoy! !!!!Důležité!!!! - Když jsem příběh psala (aneb prosinec 2019), neznala jsem původ Chee...