Jako každý den všichni dělali svoje každodenní aktivity. Jeff se pral s Liem v kuchyni. Lost Silver seděl u pelíšku ve kterém ležel Smile Dog. Ben hrál Zeldu a Clockwork, která u něj seděla, mu říkala, že toho Bosse nedá. Sally byla ve svém pokoji a hrála si s Charliem. Nina byla totální ignor celého světa. Byla na tajno v Jeffově pokoji a kradla mu ponožky. Puppeteer a Bloody Painter byli na nějaké VELMI neZAJÍMAVÉ misi. LJ se snažil dopřát si poklidný spánek. Toby seděl u jídleního stolu, jedl wafle a byl rád, že mu Clockwork konečně dopřála klid. Masky a Hoodie hráli tu nejvíc drsnou hru na světě - prší... EJ byl někde v lese a projížděl se na SeedEaterovi. A co Jane? Měla migrénu z hádajících bratrů Woodsových. Co dělali Slender Brothers nechám radši záhadou.
„Bacha!" Clockwork zakřičela Benovi do ucha.
„Vidím!" křikl Ben nazpět a vyhl se úderu Skull Kida.
„Jak můžete tu hru tolik prožívat?" zeptal se Lost Silver z rohu obýváku.
„Jak ty můžeš prožívat Pokémony?" oplatil mu Ben.
„Jenže to je roztomilé a smysluplné!" okřikl ho Lost.
„Úplně" zasmál se Ben a schytal hit od Skull Kida.
„Ježíš! Ty jsi marnej" postěžovala si Clock.
„Ještě jednou řekni, že jsem marnej a vezmu tě do tý hry. Uvidíme, jak to zvládneš" zasmál se Ben.
„C-co se d-děje?" zeptal se Toby, ale všichni ho ignorovali.
„Jenže to nejde" vítězně pronesla Clock.
„Nejde to asi tak, jako mít v oku hodiny" Ben udělal poker face.
To už pauznul hru a chytil Clock za zápěstí. Potom se s ní teleportoval do Zeldy. Když se vrátil, Clock nebyla nikde k nalezení. Toby na něj jen nevěřícně zíral.
„Eh... Šťastný a Veselý?" řekl Ben nejistě.
„D-díky b-brácho" Toby se usmál pod maskou.
„Ale teď vážně, kam jsi ji vzal?" zeptal se Lost.
„Eh... Dlouho jsem si nepovídal s Darkem, tak jsem..."
„Tys jí dal k Dark Linkovi?!" vykřikli Toby a Lost Silver zároveň.
„Problém? Ten jí vyhodí během minuty, protože je tak otravná, že bude až moc mimo na to, aby jí zabil" snažil se vymluvit Ben.
„To je ta největší blbost, co jsem kdy slyšel" ozval se Jeff, kterého si nikdo předtím nevšiml.
„Eh... " než Ben stihl vymyslet výmluvu, něco ho srazilo k zemi.
Když se ohlédl, zjistil, že to byla Clockwork. Dark Link se opíral o rám televize.
„Někdy si říkám, že se spiknu s Linkem proti tobě" pronesl svým démonickým hlasem.
„Ale notaaaak, kámo.. " Ben věděl, že Dark je schopný to myslet vážně.
„Jestli ještě někdy, tak se vážně spiknu proti tobě" řekl Dark předtím, než zmizel.
„HA!" řekl Jeff a odešel někam pryč z obýváku.
Jeffrey si to namířil k sobě do pokoje. Když vešel dovnitř, viděl Ninu, jak se přehrabuje v jeho šuplíku se spodním prádlem.
„NINO?" vykřikl Jeff naštvaně.
„Eeek" lekla se Nina a otočila se.
Jeff si okamžitě vzal z kapsy svůj milovaný nůž a rozběhl se na Ninu, která měla jeho ponožky a spodní prádlo v kapse od mikiny. Nina se sklonila a skočila ke dveřím. Rychle do nich běžela a všechny Jeffovy věci jí vypadaly z kapsy. Jeff začal věci sbírat a Nina tak utekla do svého pokoje, kde se zamkla.
„Ještě jsme neskončili Nivo!" křikl Jeff na celý Mansion.
------------
Dneska kratší kapča. Nojo no... Lucy je líná AF ¯\_(ツ)_/¯
Obsahuje to přes 540 slov a Adios!
ČTEŠ
Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]
De TodoAhojky! Jelikož je prosinec, rozhodla jsem se udělat takový vedlejší "příběh" nebo spíš příběhy. Každý den by měl vyjít nový a bude vycházet až do Vánoc...Enjoy! !!!!Důležité!!!! - Když jsem příběh psala (aneb prosinec 2019), neznala jsem původ Chee...