13. Prosinec

263 15 0
                                    

Pátek třináctého... Asi nejvíc oblíbený den všech Creepypast ve Slender Mansionu kromě Slender Brothers. Proč? Můžou si dělat naschvály a svádět to na datum!

„CLOOOOCK!?" zakřičela Jane z chodby.

„Běžím!!!"

„Co je?" zeptala se udýchaná Clock, když přiběhla.

„Pátek... Pátek třináctého..." usmála se Jane.

Clock se na ni jen nechápavě podívala.

„... A ty... Jsi v pasti" Jane dala Clockwork kýbl na hlavu.

„Tsfo tho fakva jhe?" Clockwork začala do kýble mlátit.

Jane se tam začala smát jak.... Jak to říct slušně... Uh.... Začala se smát jak Smile Dog. Tak!

Clockwork se urazila a šla pryč z pokoje i s kýble na hlavě. Jenže narazila do stěny a spadla na zadek. Jane se začala řehtat ještě víc, že zněla jak kůň.

„Já nevěděl, že tu máme koně" řekl Masky Hoodiemu, když procházeli kolem pokoje Jane.

„Shat ap!" zasyčela Jane. (BTW: Takhle to píšu naschvál...)

„A co že teda vlastně Jay udělal?" zeptal se Masky, který se snažil navázat konverzaci, kterou s Hoodiem vedl.

„Když mě uviděl, prostě vzal nohy na ramena. Vždyť jsem mu nikdy neublížil... Tolik" zasmál se potichu Brian.

„Heh... Teď ta správná otázka - kdo z nás byl záporák?" zeptal se Masky spíš sám sebe.

„Idk" pokrčil Hoods rameny.

„Woooooffff" ozvalo se žalostné zavytí a opět vyrušilo dvojici z konverzace.

„Co je to tentokrát?!" procedil Tim mezi zuby.

„Idk."

„Umíš říkat něco jiného než 'Idk'?!"

„Idk."

*Nádech* REEEEEEEEEE" Masky byl nasupenej jak sup... Pokud sup může být nasupenej.

„ZMLKNI! BOLÍ MĚ HLAVA!" křikl na něj Offender.

„Migréna nebo kocovina?" zeptal se všeznalec Masky, stále trochu naštvaný.

„Co já *škyt* vím?"

„To jsi se musel teda pořádně ožrat, že to skolilo i tebe" zasmál se Hoods.

„Offendy! Našel jsem ty prášky!" křikl Splendy zezdola.

„Tak mi je dones" zamručel Offender, ale Splendor neměl šanci ho slyšet.

„MÁŠ MU JE DONÉST!" křikl Hoods.

„OKIE DOKIE!"

„Jdu si lehnout" Offender se chytil za hlavu.

„To nikoho nezajímá" zamručel Lost Silver, který procházel.

„Má pravdu, bratře" objevil se za ním Trendy.

Mezitím, co tam ta prapodivná a velmi často vynechávaná skupinka bavila o Offendyho kocovině, dole to bylo zajímavější.

„Woooooffff" zavyl Smile Dog.

Proč tak žalostně zavyl? SeedEater ho kousl do zadku. Proč ho kousl do zadku? Protože mu Smile zase snědl žrádlo. Proč mu snědl žrádlo? Protože Jeff se neumí starat o svého psa. Proč se Jeff neumí starat o svého psa?... To už vám neřeknu.

„SeedEatere. Fuj je to!" křikl EJ.

„Jak fuj?! Smile je ten nejsladší pes!" okřikl Jacka Jeff.

„Moc tomu nepomáháš" Jack udělal Poker Face.

„H-hej! S-s-seede*Tik*. S-slyšel jsi J-J-Jacka" vecpal se do rozhovoru Toby.

SeedEater nakonec opravdu pustil Smilův zadek. Celé trio si oddechlo a myslelo si, že je klid. To by i zůstalo, kdyby Smile Dog neměl pocit, že pomsta je důležitá. Zakousl se do Seedovy nohy.

„Wrrraaaaa" SeedEater vydal hlasitý zvuk, který zněl jako přiškrcená kočka se zvukem velryby na posledním tažení.

„Smile! FUJ JE TO!" vykřikl Jeff a skočil na Smila.

Smile pustil Seedovu nohu kvůli Jeffovo váze. Podlomily se mu nohy a s hlasitým *žuch* spadl i s Jeffem na zádech. To se však Smilovi nelíbilo. Postavil se a rozběhl se po chodbách. Jak unesl Jeffa byla záhada pro všechny.

Jeff začal pištět jak malá holka a chytil se Smila ze všech sil. Takže nic moc. Smile Dog bral ostré zatáčky a nakonec shodil Jeffa ze svých zad. Jelikož byl Smile v plné rychlosti, Jeff skončil na zdi a z ní sjel na zem.

„Au" Jeff si hladil bolavou ruku na kterou dopadl.

„To máš z toho, že se o Smila starám já" prošel kolem něj Liu.

„Já si říkal, proč se mu v misce magicky objevuje jídlo."

-------------

Hewwo! Dneska jsem totálně hyperaktivní, protože vaše "MILOVANÁ" autorka má svátek. Svátek na pátek třináctého... Milé, že? xdxd
Každopádně... Dnes to obsahuje přes 600 slov.

A čao!

Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat