Tato kapitola může obsahovat násilí a vulgarismy... Byli jste varováni!
Tohle je den, kdy chodil Mikuláš, anděl a samozřejmě čert. Creepypasty měli vymyšlený plán. Nejdříve půjdou ve svých skupinkách, které si určili minulý den. Poté si dají role čerta, anděla a Mikuláše. Když budou mít i převleky, půjdou do města chodit do různých domů a všechny vyzabíjí! Na to, že to byl Maskyho nápad to bylo vážně geniální. Bylo...
Skupinky byly tyto: Ben, Jeff a Toby. Helen, Jane a LJ. Liu, EJ a Clockwork. Hoodie, Masky, Puppeteer a Nina. Lost Silver zůstane a bude hlídat Sally. Co dělají Slender Brothers zůstalo záhadou.
„Takže Bene... Jak ti padnout křídla?" zeptal se výsměšně Mikuláš Jeff.
„Líp než tobě vousy" oplatil mu Ben.
„No dovol! Já jsem nejvíc sexy Mikuláš co jsi kdy viděl!" hájil se Jeff.
„J-jak se n*Tik" N-nasazují ty r-rohy?" ozval se Toby, který měl rohy dané jako náhrdelník.
Oba se na něj podívali a dostali záchvat smíchu.
„Tos nikdy neviděl čerta?" Jeff se tlemil ještě víc.
„Ne. Mně ale vždycky jen o jídlo" přiznal se Toby.
„Rohy patřej na hlavu" řekl Ben a sám si dal na hlavu svatozář.
„Uhm.. " Toby si rychle nasadil rohy na hlavu.
„Jak že se to stvoření jmenuje?" zeptal se LJ.
„Čert. Ty jdeš ale za krampuse, protože ten nos zakryješ asi těžko. Lidé si budou myslet, že je to část masky" obeznámil ho Helen.
„Nikdy bych nevěřila, že paruka může být až tak nepříjemná" stěžovala si Jane.
„To buď ráda, že nemáš vousy. Nejen že koušou, ale s tou holí k tomu si přijdu jak praotec Čech" stěžoval si Helen.
„Praotec kdo?" LJ opět mimo téma.
„Nikdo" vzdal to Bloody Painter.
„Ale ty vousy mi seknou" zvýšil se ego Liu a opatrně je pohladil.
„Kde jste vůbec vzali ty masky?" zeptal se EJ s čertí maskou.
„Co já vím. Asi na eBay" Clockwork si uhladila vlasy tak, aby jí zakrývaly hodiny.
„Nikdy bych nevěřil, že to řeknu... Ale Clock, vypadáš přímo ďábelsky" usmál se pod vousy Liu.
„Ale já mám být anděl!" Clock po něm hodila hřeben.
„Ohlala! Mikuláš Brian" ozval se znenadání Masky.
„Jop...Já vždycky věděl, že mám vyšší hodnost než ty" zasmál se Hoodie.
„Můžeš pro jed... -"
„Jak vypadám?" zeptal se se smíchem Puppeteer a vyrušil tak jejich nadcházející hádku.
„A maska?" zeptal se čert Tim.
„Není třeba. Nikdo nepozná, že nemám masku" usmál se Puppeteer.
„Má pravdu" ozvala se Nina v andělském převleku.
„Páni. Jak si odstranila tu... Tu.. Jizvu" Masky ukázal na svou pusu.
„Make-up... A Clock mi trošku pomohla, protože si musela odstranit ty stehy" vysvětlila Nina.
„Víš jak jsem řekl, že hůř vypadat nemůžeš?" ozval se Brian.
ČTEŠ
Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]
De TodoAhojky! Jelikož je prosinec, rozhodla jsem se udělat takový vedlejší "příběh" nebo spíš příběhy. Každý den by měl vyjít nový a bude vycházet až do Vánoc...Enjoy! !!!!Důležité!!!! - Když jsem příběh psala (aneb prosinec 2019), neznala jsem původ Chee...