„HA! Loser!" křikla Jane.
„Zmlkni smradlavá ponožko" zabručel Jeff.
„Můžete toho nechat?" zeptal se klidný Masky.
„Ne" řekli oba unisono.
„P-p-proč j-já?" zakoktal Toby.
„To kdybych věděl" zakroutil hlavou Masky.
Sally se tam začala smát a potom šla za Puppeteerem. Měl pro ni nějakou práci. Mezitím co tam seděl nešťastný Masky s Tobym a Jane s Jeffem se hádali, Puppeteer a Bloody Painter měli vymyšlený skvělý plán. Plán jak vyhodit do povětří nervy pana asociála Slendera.
„Bum?" zeptal se BP.
„Bum!" souhlasil Puppeteer.
„Takže bum?"
„Bumový bum."
„Bumujeme bum bum?"
„Bum bum bum."
„Přestaneme?"
„Radši... "
„Ale ten plán nám nevyjde bez rozptýlení a totálního fanatika" namítl Bloody.
„Sleduj a uč se. BENE!" křikl Puppeteer.
„Na co potřebujete ty světýlka?" zeptal se Ben, který opět vypadal jak vánoční stromeček.
„Chceme naštvat Slendera."
„To je hezký, ale Slender neustále sedí u sebe v kanceláři" namítl Ben.
„Sleduj a uč se. SALLY!?" křikl opět Puppeteer.
„Ano Puppy?" přihopkala Sally.
Puppeteer udělal v duchu Face Palm, na Sally se však jen usmál.
„Je čas" mrkl na ní.
„Kde je Clock?" zeptal se zmateně Ben.
Tentokrát udělal Puppeteer Face Palm v reálu. Když dal ruku pryč, na jeho šedé kůži byl červený otisk.
„Sluší ti to" poznamenal sarkasticky Helen.
„Viď že jo" protočil Puppy očima.
„Tak jdi Sally" vzpamatoval se pan Puppeteer.
„Už jdu~" zazpívala Sally, když šla za Slenderem.
*Ťuk ťuk*
„Dále!" křikl Slender.
„Slendy?" zeptala se potichu Sally.
„Copak se děje?" zeptal se.
„Jeff a Jane se zase hádají a my se v jídelně kvůli nim nemůžeme najíst" informovala ho Sally.
„Hned tam budu" řekl jí Slender a teleportoval se do jídelny.
Sally se usmála a dala signál třem agentům 007. Nebo Bloodymu, Puppeteerovi a Benovi - jak chcete.
„Dobrá práce Sally. Teď hlídej jestli někdo nejde" poplácal ji BP po rameni.
Sally jen kývla a stoupla si před dveře. Kluci se pustili do práce a namotávali po Slenderově kanceláři světýlka a některé ozdoby, které náhodně našli. Když byli se svou prácí spokojeni, rychle odešli do svých pokojů a smáli se víc jak Jeff.
Když už je řeč o Jeffovi, mezitím co tři agenti dávali ozdoby do Slendyho kanceláře, Slender se teleportoval do jídelny. Viděl, jak se Jeff s Jane zase perou. Slendy si povzdechl a svými chapadly oba dva pověsil hlavou dolů.
„Aaaa!" křikli oba překvapením.
„S-sakra!" řekl Toby a dal Maskymu dolar.
„Já ti to říkal" usmál se Masky a vzal si dolarovku.
„Proč se zase rvete?!" Slendyho hlas se roznesl po celé místnosti, která byla nepřirozeně tichá.
„Říká mi Smradlavá ponožka!"
„Říká mi Loser!"
„Vy by jste se byli schopní rvát i za to, že existujete" odvětil Slendy.
„Možná by se to nedělo. Stačí říct, že jsem lepší" podíval se Jeff na Jane.
„Ale lhát se nemá" vyplázla na něj Jane jazyk.
„Tak dost! Jeff už pere do Vánoc a ty, Jane, budeš umývat nádobí do Vánoc. Jestli vás načapu ještě jednou, bude to trvat do odvolání" naštval se Slender.
„Ano" vzdali to oba.
Na to je Slender pustil a teleportoval se zpět do své kanceláře. Když však uviděl hromadu světýlek a ozdob, jeho nálada se... Změnila. Vyšel ze své kanceláře a viděl smějící se Trio - Bena, Puppeteera a Bloodyho.
„Nevíte, kdo mi dal světýlka do kanceláře?"zeptal se.
„Ne!" odpověděli všichni tři až podezřele rychle.
„Snad se dotyčný přihlásí potom. Chci mu poděkovat za zlepšení dne" pronesl Slendy vesele a teleportoval se opět do kanceláře.
„Prej vybouchnout nervy" uchechtl se Ben.
----------
Ahojky! Dneska kratší kapča, ale doufám, že se bude líbila. Obsahuje přes 500 slov
A čao!
ČTEŠ
Adventní Příběhy - Creepypasta CZ One-Shots 2019 [Dokončeno]
RandomAhojky! Jelikož je prosinec, rozhodla jsem se udělat takový vedlejší "příběh" nebo spíš příběhy. Každý den by měl vyjít nový a bude vycházet až do Vánoc...Enjoy! !!!!Důležité!!!! - Když jsem příběh psala (aneb prosinec 2019), neznala jsem původ Chee...