Idézetek tőlem

18 2 1
                                    

Valaki Istenben hisz, és ez megnyugtatja. Engem az nyugtat meg, hogy hibázhatok, nincs felsőbb hatalom, akinek meg kell feleljek.

Rossz? Fáj? Megbántott? Futsz utána? Akkor vannak barátaid, akik tartják benned a lelket. Barátok nélkül ilyet nem lehet kibírni.

Addig keresd az utad, míg édesanyád,-apád tud neked segíteni!

Nem az a lusta, akit nem érdekel semmi. Az a lusta, akit érdekel valami, de nem foglalkozik vele.

Szerintem az a jó barát, aki nem eltilt, hanem aki figyelmeztet, majd menedéket nyújt amikor sírsz.

Lehet, hogy a világot akarja adni neked. Ha nem szereted, nem lesztek boldogok.

Te is szarul érzed magad, ha életviteli tanácsokat adsz, de te kész csődtömeg vagy?

Nem szeretsz? Nem baj. De ne várd el, hogy én szeresselek!

Elítélsz? Ítélj! Megbántasz? Bánts! Zavar, hogy nem figyelek rád? Hát az azért van, mert a barátaimat kell visszafognom, hogy ne öljenek meg. Amíg nincs ilyen barátod, addig nem fogod abbahagyni a szekálást.

Nem kell mindenkiért felelős legyél. Először vállalj felelősséget magadért.

Attól meg, hogy szeretsz valamit csinálni, nem kell jó legyél benne. Csináld a magad kedvére.

Te vagy a probléma. De a megoldás is te vagy.

Ha nem szeret senki, szeresd magadat.



Novella/Rövid StorykOù les histoires vivent. Découvrez maintenant