»21. rész«

2.7K 164 43
                                    


-Yiren nem lehetsz ekkora rohadék. – mondta Jimin a kocsiból.

-Ismersz. – közölte. – Elérem azt, amit akarok.

-Legalább csak... Hagy köszönjek el... Utána ígérem visszatérünk. – néztem a lányra.

-Még te akarsz elköszönni? Nem. Megmondtam. Ha elmész... Chaeyoung halott lesz. – közölte.

Lassan Jimin felé néztem, aki szomorúan nézett rám.

-Figyelj Chae... Nem lesz semmi baj. Bízz bennem. Kívánj.

-De... – mondtam halkan, majd Yiren egyet lépett felém.

-Látod? Neki van esze. Kívánj Chaeyoung.

-Francba már... Jimin... Seyeon... – kezdtem el, majd félbe szakított.

-Nyugi. Haza fog jutni. Yoongit meg... Bízd rám. Na de kívánj. Legyen mindennek vége.

-Jimin kidobott kislány. Kellemetlen.

-Nehogy téged dobjalak ki haza felé menet... – morogta Jimin, majd elnevetettem magam.

-Na jó... Köszönök mindent Jimin. – néztem rá. – Tényleg ez volt a legszebb időszakom. Kár, hogy így lett vége...

-Ne Chaeyoung. Ne zárd le jó? Ki fogok találni valamit...

-Jaj kicsi ChimChim... Neked ki hisz hm? Max a többiek. De Yoongi... Ő nem. – nevetett Yiren.

-Kicsi hárpia... Te nem érdekelsz senkit. – közölte Jimin.

-Chaeyoung kívánj már, mert tényleg nem állok jót magamért... – közölte Yiren.

-Én... Visszaszeretném kapni az életemet. Újra a saját testemben szeretnék lenni Chaeyoungként. – mondtam sóhajtva.

Vajon ennyi elég?

-Nem történt semmi... – morogta Yiren.

-Mert még ez sem akarja, hogy vissza gyere. – mondta Jimin flegmán.

Hirtelen minden sötétedni kezdett. Látásom homályosult, miközben egyre gyengébb lettem. Hallottam, ahogy Jimin a nevetem kiáltotta és éreztem, ahogy megragadta a karomat, mielőtt elesnék. Iszonyatosan szédültem, majd mintha valami megrázott volna. Végig futott testemben egy furcsa érzés, majd behunytam szemeimet.

Egy darabig csukva hagytam, aztán szépen lassan kinyitottam. Már más szemszögből láttam mindent. Előttem Jimin fogta az igazi Yiren karját. Én pedig... Újra én lettem.

Fájt a visszatérésem.
Fájt, hogy itt a vége.
Már most hiányoztak, ahogyan... Yoongi is.

-Mehetünk Jimin. Kösz Chaeyoung. A soha viszont nem látásra. – mondta Yiren, majd beült a kocsiba.

-Még találkozunk. – mosolygott Jimin, majd szorosan megölelt.

-Jaj, nem kell hazudnod. Így csak még jobban nehéz lesz a felejtés. – mondtam, majd zokogni kezdtem. – Francba ezzel az egésszel. Hiányozni fogtok. – közöltem.

Különös változás ˢᵘᵍᵃ [✓]Where stories live. Discover now